پیرزنی در ظروف استیل آشپزخانه گل پرورش می دهد

ظروف استیل آشپزخانه در رستوران برای رساندن ظروف از توزیع به میز کمکی گارسون در سالن و همچنین برای سرو انواع خاصی از ظروف به طور مستقیم به میز بازدیدکننده استفاده می شود.

هنگام استفاده از ظروف استیل، آنها را از ضربات تیز محافظت کنید تا تغییر شکل ندهند. رستوران ها از ظروف مسی نیکل و استیل ضد زنگ در محدوده زیر استفاده می کنند: کاسه سوپ با درب با ظرفیت 1 تا 6 وعده برای سرو و حفظ دمای مورد نیاز اولین غذاها (سرد و گرم) طراحی شده است.

قوچ های بیضی شکل با درب – برای غذاهای گرم دوم ماهی، مرغ، بازی در سس، و همچنین غذاهای آب پز و آب پز برای 1، 2، 3 و 4 وعده. بره – گرد با درب برای 1 و 2 وعده – برای سرو دومین غذای داغ گوشت در سس (بیف استروگانف، رول کلم) و همچنین پلو، پنکیک، گل کلم و غیره.

ظروف بیضی شکل برای گرم نگه داشتن و سرو طراحی شده اند. دومین غذاهای سرخ شده طبیعی از گوشت سرخ شده. ظروف کوپرونیکل در یک، دو، سه، چهار، پنج و ده وعده (ضیافت) برای پذیرایی از گروه‌های بازدیدکننده تولید می‌شوند.

ظروف

ظروف تک تکه از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. Pashotnitsy – قابلمه های ساخته شده از کوپرونیکل یا فولاد ضد زنگ، برای تامین تخم مرغ های داغ و پوست کنده پخته شده در یک “کیسه” به آبگوشت استفاده می شود.

Menazhnitsa – یک ظرف فلزی بیضی شکل تک قسمتی با پارتیشن. کاسه هایی با تنها یک پارتیشن (مستطیلی یا بیضی شکل) برای سرو محصول اصلی با یک ظرف جانبی و با دو پارتیشن – با یک ظرف جانبی پیچیده طراحی شده اند.

یک سطل برای خنک کردن شامپاین و سایر شراب های گازدار، آب معدنی، نوشابه های گازدار و گازدار، ودکا و سرو کردن آنها روی میز از کوپرونیکل با دو دسته به شکل حلقه ساخته شده است.

ظرفیت آن تا 5 لیتر است. سطل دارای پایه مخصوص است که ارتفاع آن برابر با ارتفاع میز است. تاگانچیکی – فولاد ضد زنگ با وسیله ای برای زغال سنگ درخشان و همچنین ماهی تابه برای سرو استیک روستایی و برخی از غذاهای خاص دیگر استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.