چاقو ممد قمی دست ها را نمی برد

در حالی که ممکن است از قبل همه چیز را در مورد استیل و اجزای مختلف تیغه مورد استفاده در چاقوهای ژاپنی بدانید، ما فکر کردیم توضیحی سریع در مورد اینکه دسته چاقوهای آشپزخانه چگونه می توانند متفاوت باشند، مزایا و معایب آنها و چه برچسب قیمتی معمولاً دارند، ارائه دهیم.

در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند مهم ترین قسمت چاقو ممد قمی آن است، این فرض بسیار نادرست است. دسته یک جنبه به همان اندازه مهم از چاقو است زیرا بدون آن چاقو عملکرد خود را از دست می دهد.

برای هر کسی که به دنبال خرید یک چاقوی جدید است، اعم از آشپز، آشپز سرگرمی یا کار در فضای باز، دسته یک ویژگی مهم است که نباید نادیده گرفته شود. در اینجا اطلاعاتی در مورد سبک های رایج و انواع دسته چاقو آورده شده است.

از زمانی که چاقوها به وجود آمدند از چوب به عنوان دسته چاقو استفاده می شد. یک دسته چوبی با کیفیت خوب می تواند بادوام و جذاب باشد و چوب را به ماده ای نسبتاً ارزان برای چاقوهای سنگین تبدیل کند. چوب همچنین زیبایی زیادی به چاقو می بخشد و چاقوهای چوبی را در بین کلکسیونرها محبوب می کند.

انواع مختلفی از چوب ها در دسته چاقو استفاده می شود، بنابراین شما باید عاقلانه بر اساس نحوه، تعداد دفعات و مکان استفاده از چاقو انتخاب کنید.

اگر می خواهید از آن اغلب در شرایط مرطوب استفاده کنید، نمی خواهید دسته چاقوی شما از چوب های نرم یا ظریفی مانند گردوی سیاه ساخته شده باشد. بهتر است از چوب سخت یا چوب تثبیت شده استفاده کنید، جایی که چوب با پلاستیک تزریق می شود.

چوب همچنین بر خلاف انواع دیگر، حکاکی طرح های هنری و ایجاد دسته را بسیار آسان می کند. برخی از انواع چوب های معمولی که برای دسته ها استفاده می شود البته در میان دستگیره های چوبی بسته به نوع و کمیاب بودن چوب مورد استفاده، قیمت گذاری بسیار متنوعی وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.