چای اولانگ به جای قرص ماشین ظرفشویی

چای از 2000 سال قبل از میلاد مسیح به عنوان یک نوشیدنی در چین استفاده شده است و به غیر از آب، بیش از هر نوشیدنی دیگری در این سیاره مصرف می شود.

چهار نوع اصلی چای سیاه، سبز، سفید و اولانگ هستند. در سطح جهان، تنها حدود 2 درصد از کل چای تولید و مصرف شده مربوط به چای اولانگ است، اما کارشناسان می گویند که ارزش کشف آن را دارد.

این چای دارای خواص چای سبز و تیره است که به آن تعدادی فواید سلامتی می دهد. برای مثال، مصرف چای اولانگ ممکن است باعث کاهش وزن و مدیریت استرس شود.

چای اولانگ تنها 2 درصد از کل چای مصرفی در سراسر جهان را تشکیل می دهد. اگرچه چای اولانگ از محبوبیت کمتری برخوردار است، اما تعدادی از فواید سلامتی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چای اولانگ و فواید سلامتی آن به خواندن ادامه دهید. مصرف چای اولانگ در بین چینی ها و تایوانی ها بسیار محبوب است.

نوشیدن چای بخش مهمی از فرهنگ آسیایی و اجتماعات اجتماعی است. دوستان و همکاران تجاری اغلب برای صرف چای دور هم جمع می شوند.

سطح کافئین در چای سبز و اولانگ با هم قابل مقایسه است و بین 10 تا 60 میلی گرم در هر فنجان 8 اونس متغیر است. در مقایسه، یک فنجان قهوه 8 اونسی تقریباً حاوی 70 تا 130 میلی گرم کافئین است.

مقدار و نوع آنتی اکسیدان های موجود در چای نیز می تواند متفاوت باشد. از نظر محتوای آنتی اکسیدانی، چای اولانگ در وسط قرار می گیرد. چای دم کرده شیرین نشده یک نوشیدنی بدون کالری است.

بسیاری از مزایای سلامتی آن به این موارد نسبت داده می شود. چای اولانگ همچنین حاوی L-theanine است، اسید آمینه ای که نشان داده شده است که آرامش و عملکرد شناختی را بهبود می بخشد.

بر اساس مطالعه ای که توسط نوین سانلیر و همکارانش انجام شد، نشان داده شده است که چای به محافظت در برابر دیابت و عوارض دیابت به طور کلی کمک می کند، احتمالاً با کاهش مقاومت به انسولین و کاهش التهاب، از جمله مکانیسم های دیگر.

آنتی اکسیدان های پلی فنول چای اولانگ ممکن است به حفظ سطح طبیعی قند خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. با این حال، شواهد متناقض هستند و تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.