استفاده از شال شکوفه ای در معابر عمومی عربستان ممنوع اعلام شد

از زمان اختراع اولین شال شکوفه ای ابریشمی در سال 1837، هرمس مترادف با هنر رنگرزی ابریشم شده است.

یک روسری ابریشمی ساده بدون شک همه کاره‌ترین، گویاترین و شیک‌ترین اکسسوری‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. امکانات بی نهایت در مورد نحوه پوشیدن این تکه اصلی یقه وجود دارد، بنابراین در اینجا ده کراوات کلاسیک برای الهام بخشیدن به آن وجود دارد.

برای شروع سفر خود، باید اصول اولیه را بدانید. Pli de Base نقطه شروع اکثر کراوات‌هایی است که شامل روسری‌های مربعی می‌شوند، بنابراین برای هر عاشق روسری ضروری است که تسلط داشته باشد.

ابتدا روسری خود را صاف قرار دهید تا گوشه ای به سمت شما باشد. گوشه بالایی را به اندازه دو سوم مسیر پایین روسری تا کنید. سپس گوشه پایینی را به اندازه دو سوم روسری تا کنید تا گوشه بالای لبه تا شده قرار گیرد. روسری باید به طور متقارن در یک سوم به نظر برسد.

نیمه بالایی روسری را به سمت مرکز و سپس نیمه پایینی را به سمت مرکز تا کنید.

سپس، به سادگی نیمه بالایی را روی نیمه پایینی تا بزنید تا Pli de Base کامل شود.
این کراوات کلاسیک برای دهه‌ها ساخته می‌شود و به زنان اولیه هالیوود و همچنین سوارکاران اروپایی که این کراوات به نام آنها نامگذاری شده است، بازمی‌گردد.

ابتدا روسری خود را صاف دراز کنید و دو گوشه را به هم نزدیک کنید تا یک مثلث ایجاد شود. روسری را بالای سر خود بکشید تا لبه تا شده به سمت جلو و سمت چپ و راست یکنواخت باشد.

سپس گوشه های چپ و راست را در مقابل خود از روی یکدیگر عبور دهید و آنها را به پشت سر خود بیاورید تا آنها را به هم گره بزنید.

دو روسری Twilly خود را بردارید و آنها را در یک انتها گره بزنید و اجازه دهید حدود دو اینچ از طریق گره کشیده شود. از پشت ترین حلقه کمربند شروع کنید، هر دو سر کمربند Twilly را از هر حلقه کمربند به سمت جلو بکشید، سپس یک گره پاپیونی ببندید تا ظاهر کامل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.