با میوه خشک زرین کرم پودر ماندگار بسازید

بر این اساس، میوه خشک زرین در درجه اول بدن ما را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند. در آنالیزهای انجام شده برای بررسی محتوای آنتی اکسیدانی غذاها مشخص شد که پتانسیل آنتی اکسیدانی میوه های خشک بسیار بالا است.

حاوی مقدار زیادی ویتامین B1، B2، B3، B6، A، C و E است. میوه با بالاترین اثر محافظتی در برابر سرطان و پیری، آلو است. به دلیل داشتن مواد معدنی غنی از پتاسیم و منیزیم، مصرف آن به بیماران مبتلا به فشار خون، کبد، قلب، کلیه و روماتیسم و ​​کسانی که رژیم غذایی بدون نمک دارند توصیه می شود.

مشخص است که آلو دمسون اثر محرکی روی روده دارد. با آنتی اکسیدان های قوی خود باعث کاهش خطر بیماری های قلبی و بحران می شود.

انجیر یک ماده مغذی است که با پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی بالای خود باعث بازسازی سلول ها می شود. 100 گرم اگر انجیر خشک خورده شود 17 درصد نیاز روزانه بدن به کلسیم، 30 درصد آهن و منیزیم، 20 درصد فسفر، 5 درصد ویتامین B1 و 4 درصد به ویتامین B2 تامین می شود.

انجیر با محتوای بالای فیبر خود تضمین می کند که کلسترول بدون مخلوط شدن با خون از بین می رود. هضم غذا را تسهیل می کند و بر بدن ما در برابر باکتری ها اثر محافظتی دارد.

با داشتن مقدار زیادی کلسیم و فسفر، اثرات محافظتی روی استخوان ها و دندان ها کلسیم موجود در انجیر راحت تر از سایر غذاها هضم می شود.

معروف است که توت سرشار از کلسیم، آهن، B1، B2 و ویتامین C برای بسیاری از بیماری ها مفید است.

اثرات مهمی در نوسازی بافت ها و سلول های بدن، حفظ تعادل آب، تولید هورمون ها و آنزیم ها و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. توت سفید دارای اثر تب بر و ادرارآور است. معروف است که شربت به دست آمده از توت سیاه تاثیر مثبتی بر بیماری های دهان و گلو دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.