فرش 9 متری فرهی باعث از بین رفتن علائم آسم خواهد شد

مطالعه دیگری که اخیرا توسط سم شناس Dr. در سال 2008 توسط Mitchell W. Sauerhoff، DABT تحت عنوان فرش، آسم و آلرژی – افسانه یا واقعیت منتشر شد.

به گفته مؤسسه فرش 9 متری فرهی و، دکتر Saurerhoff “مطالعه ای را که شامل تحقیقات علمی انجام شده در هشت کشور در یک دوره 19 ساله بود” مطالعه کرد. یافته های او کاملاً قطعی بود.

در نتیجه، شواهد علمی نشان می دهد که فرش نه باعث آسم یا آلرژی می شود و نه باعث افزایش بروز یا شدت علائم آسم یا آلرژی می شود. در واقع، چندین مطالعه در مورد آسم و آلرژی، فرش ها را با علائم کمتر آلرژی و آسم مرتبط دانسته اند. ”

یک مطالعه بزرگ با بیش از 19000 شرکت کننده در 18 کشور انجام شد و در مجله آلرژی و ایمونولوژی بالینی 110:285-92 در سال 2002 منتشر شد. علاوه بر چندین کشور اروپایی، این مطالعه شامل داده‌هایی از ایالات متحده، استرالیا، نیوزیلند و هند بود.

فرش

این مطالعه ارتباط بین سطوح رطوبت، قرار گرفتن در معرض کپک و کنه های گرد و غبار و صفات خانوادگی مانند آسم را بررسی کرد. یک بار دیگر، نتایج واضح است: “نتایج: فرش‌ها و موکت‌های نصب شده در اتاق‌خواب‌ها با علائم آسم و پاسخ‌های برونش کمتری همراه بودند….”

مطالعه ذکر شده در بالا همراه با سایر مطالعات انجام شده نشان می دهد که فرش علائم آلرژی و آسم را بدتر نمی کند. در واقع، استفاده از فرش دیوار به دیوار در بیشتر مطالعات، علائم آلرژی و آسم را با به دام انداختن مواد حساسیت‌زا در فرش کاهش می‌دهد و از انتقال و استنشاق آنها در هوا جلوگیری می‌کند.

البته، هر گونه نگهداری از فرش شما باید واقعاً به آن اجازه دهد که به راحتی نفس بکشد. شستشوی منظم و کامل فرش برای مبتلایان به آلرژی و آسم ضروری است تا این مواد حساسیت زا را به طور کامل از محیط حذف کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.