با خرید کلاه رنگ مو سوراخ دار برنده لوازم آرایشی شوید

هنگام استفاده از کلاه رنگ مو سوراخ دار آرایشگر با استفاده از یک کلاه سوراخ دار مخصوص که روی سر قرار می گیرد، برجسته ها را اعمال می کند.

سپس تارهای مو را با استفاده از ابزار قلاب‌دار از سوراخ‌ها می‌کشند. مقدار موهای کشیده شده از هر سوراخ به محل و میزان هایلایت مورد نظر مشتری بستگی دارد. سپس آرایشگر با اعمال فشار بر روی رشته های کشیده شده یک روشن کننده اعمال می کند.

سفارشی کردن تکنیک کلاهک آسان است. چند تار کشیده شده و رنگ آمیزی شده ظاهری ظریف ایجاد می کند، در حالی که موهای کشیده شده از هر سوراخ در رشته های ضخیم جلوه چشمگیری ایجاد می کند. این روش اغلب در کیت های هایلایت خانگی استفاده می شود و برای موهای کوتاه بسیار خوب عمل می کند

اگر به دنبال هایلایت های محکم هستید که با دقت اعمال شوند، انتخاب قطعی تکنیک فویل است. هنگامی که توسط یک آرایشگر باتجربه انجام می شود.

هایلایت فویل تقریبا از هر نظر برتر از تکنیک کلاهک است. با این حال، این یک فرآیند زمان‌برتر است، بنابراین مطمئن شوید که زمان لازم را برای برنامه در نظر گرفته‌اید.

هایلایت های کلاه برای همه انواع مو مناسب نیست، به خصوص برای آنهایی که فرهای ضخیم دارند. همچنین کشیدن تارهای بلند مو از روی کلاه ممکن است سخت باشد و بسیاری از کیت های خانگی نیز دردناک هستند.

قرار دادن هایلایت ها به طور دقیق دشوارتر است، به خصوص در اطراف پشت گردن. تنها مزایایی که به نفع آن است شامل زمان و پول است، اما اگر نکات برجسته را دریافت می کنید، باید بهترین ها را دنبال کنید.

در مقایسه، هایلایت های فویل به راحتی نسبت به هایلایت های کلاهی برتری دارند. اگرچه استفاده از آنها به تخصص نیاز دارد، هایلایت فویل دقیقاً رنگی را که می خواهید و دقیقاً جایی که می خواهید به شما می دهد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.