رب انار ناژه به عنوان چسب موش برای گیر انداختن موش

به گزارش گاسترونومیکا، رب انار ناژه از زمان‌های قدیم به عنوان یک غذای فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شد، زیرا به دلیل خواص دارویی آن که از سلامت دستگاه گوارش و تولید مثل حمایت می‌کرد، به بهبود زخم‌ها و حتی کمک به حالت تهوع ستایش می‌شد.

در حالی که مصرف کامل انار منبع بیشتری از مواد مغذی و فیبر را به همراه خواهد داشت، آب انار هنوز هم فواید قابل توجهی دارد. Healthline توضیح می دهد که آب انار علاوه بر اینکه منبع فولات و ویتامین K است، سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول ها و آنتوسیانین ها است که به جلوگیری از خطر سرطان، حمایت از سلامت قلب و عروق و کاهش التهاب مزمن کمک می کند. به طور پیش فرض، ملاس انار فواید بسیاری برای سلامتی دارد.

با این حال، خانگی همیشه سالم تر است. مطالعه‌ای که توسط Food Bioscience انجام شد نشان داد که در مقایسه با نمونه‌های تجاری ملاس انار، نسخه‌های خانگی به دلیل حداقل پردازش و تصفیه، فعالیت آنتی‌اکسیدانی بالاتری از خود نشان می‌دهند.

در حالی که رب انار بعید است که مضر باشد، کسانی که به انار حساسیت دارند باید از این چاشنی اجتناب کنند. به همین ترتیب، افرادی که مبتلا به دیابت هستند نیز باید اثرات آن را کنترل کنند، زیرا مصرف بیش از حد می تواند بر سطح قند تأثیر بگذارد.

همه رب انار یکسان ایجاد نمی شوند. سطوح اسیدیته و قند بسته به رقم مورد استفاده می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، بنیاد اسلو فود برای تنوع زیستی، گونه های محلی مختلف مانند اسود عراقی، مانگولاتی عربستان سعودی و مالیسی لبنان را مشخص می کند. گفته می شود، برای شیرین ترین شربت، اغلب از انواع کمتر شیرین استفاده می شود.

در کنار ترکیب متفاوت، قیمت ملاس انار نیز می تواند متغیر باشد. بسته به نوع انار و روش های استفاده شده، همانطور که در آمازون نشان داده شده است، چاشنی های با کیفیت پایین تر ممکن است از 5 دلار شروع شوند و تا 25 دلار افزایش پیدا کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.