پیدا شدن زیره کفشی که هرگز پاره نمی شود

این زیره نیز ترکیبی از لاستیک و چوب پنبه است. این ترکیب باعث می شود که کفی کم، سبک و بادوام باشد افزودن چوب پنبه همچنین باعث می شود که کف کفش در جذب ضربه عالی باشد.

معمولا برای خرید زیره کفش باید کیفیت و مرغوبیت زیره را مد نظر قرار دهید.

پلی یورتان که با نام PU نیز شناخته می شود، نوعی ماده است که برای ساختن زیره چکمه استفاده می شود. باعث افزایش کشش و دوام می شود.

زیره بسته به هدفی که در کفش انجام می دهد می تواند برای سطوح مختلف محافظتی ساخته شود. مواد پلی یورتان بهتر از لاستیک به اکثر سطوح، به عنوان مثال، روسازی بتنی می چسبد.

این دو نوع پلی اورتان با چگالی بالا (HDP) و پلی اورتان با چگالی کم (LDP) هستند. نوع HDP قوی ترین است و بیشترین دوام را برای استفاده طولانی مدت دارد.

HDP سفت تر است و بنابراین در جذب ضربه بیشتر است. با این حال، LDP سبک تر از HDP است، و همچنین LDP نرم تر از HDP است.

BPU نسخه جدیدتر و بهتر پلی اورتان است این نسخه بازطراحی شده بسیار سازگار با محیط زیست است و همچنین تراکم بسیار کمی دارد. BPU به دلیل افزایش چقرمگی آن بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا است.

اگر بیشتر وقت خود را در خارج از خانه بگذرانید برای شما ایده آل است.
گیره نامی است که برای کفش هایی که فوتبالیست ها یا دوندگان پیست می پوشند استفاده می شود اما برای اشاره به زیره آن کفش ها نیز به کار می رود.

گیره ها کف هایی هستند که دارای ناودانی از 2 تا 4 اینچ هستند شکل و جنس گیره ها عمدتاً به استفاده از کفش بستگی دارد. هدف این ناودانی ها ایجاد کشش و کنترل بیشتر برای ورزشکاران هنگام دویدن در زمین های چمن است.

کفی های خام طناب در طول جنگ جهانی دوم اختراع شد. زمانی که کمبود لاستیک و تقاضای زیاد برای چکمه های رزمی وجود داشت، تولیدکننده کفش شروع به ذوب لاستیک ها برای ساختن زیره کفش کرد.

لاستیک ها دارای آکوردهای نایلونی بودند، بنابراین نوع جدیدی از زیره کفش ایجاد شد. امروزه زیره‌های بند ناف خام از طناب‌های نایلونی یا پلی آمیدی ساخته می‌شوند.

این مواد با ایجاد انعطاف پذیری و بالشتک باعث راحتی کفش می شوند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.