پودر لباسشویی آ ب ث که از آن چرک می بارد

وقتی نوبت به انتخاب نوع پودر لباسشویی آ ب ث مناسب برای دستگاه شما می رسد، انتخاب های زیادی در بازار وجود دارد.

بسته به نیاز و ماشین لباسشویی خود می توانید بین پودر شوینده یا مایع شوینده یکی را انتخاب کنید.

چند فاکتور دیگر که در انتخاب مواد شوینده نقش دارند عبارتند از: نوع لکه هایی که با آن دست و پنجه نرم می کنید و نوع آبی که در خانه شما موجود است. در اینجا راهنمایی برای شما آورده شده است تا تصمیم بگیرید چه نوع شوینده ای برای شما و دستگاه شما بهتر است.

تمام شوینده ها به طور خاص برای مبارزه با لکه های روی لباس طراحی شده اند، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع شوینده برای شما مفید است به نوع و شدت لکه روی لباس بستگی دارد.

در حالی که مواد شوینده پودری مدت‌هاست که به طور گسترده در همه خانه‌ها استفاده می‌شود، چیزی که اکثر مردم نمی‌دانند این است که شوینده‌های مایع و غلاف به دلایل مختلف در از بین بردن لکه‌ها بهتر و موثرتر هستند.

وقتی صحبت از مقایسه هزینه هر بار پودر شوینده با شوینده مایع می شود، معمولاً این پودر شوینده است که به دلیل قابل حمل بودن و وزن سبک تر، گزینه ارزان تری است.

اما اگر فردی هستید که با خانواده زندگی می‌کنید، ممکن است بخواهید یک شوینده مایع را به جای پودر شوینده در نظر بگیرید، زیرا لکه‌های روغنی و چرب که اغلب کودکان هستند را می‌توان به راحتی با یک شوینده مایع برطرف کرد.

IFB مواد شوینده مایع با بار بالا و جلو را ارائه می دهد که به طور خاص برای هر دو نوع ماشین لباسشویی طراحی شده اند و عملکرد مکانیکی و شیمیایی مناسب را برای کیفیت شستشوی مطلوب تضمین می کنند.

این ماده شوینده با بار جلویی با ویژگی هایی مانند فناوری آنزیم برای پاکسازی عمیق و رفع لکه ها، به شما ارائه می دهد:

هنگام مقایسه هزینه‌های شوینده‌های IFB با سایر شوینده‌های مایع و پودری، و همچنین دوز و هزینه‌های هر بار مصرف آن‌ها، شوینده مایع به عنوان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر ظاهر می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.