پسته قوطی موجب ثروتمند شدن خانواده ای شد

پسته قوطی حاوی فیبر، پروتئین، چربی های سالم و کربوهیدرات های دیر هضم، غذای مناسبی برای حفظ سطح قند خون سالم است و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

پسته غذایی با گلیسمی پایین است، به این معنی که به آرامی متابولیزه می شود و به آرامی بر سطح قند خون تأثیر می گذارد.

مطالعات نشان می دهد که پسته که دارای اثرات کاهش دهنده گلوکز و انسولین است، به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، یک استراتژی مناسب برای کمک به کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 است.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که خوردن یک رژیم غذایی غنی از پسته می تواند تأثیر قند خون و کاهش انسولین بر افراد مبتلا به پیش دیابت دارد.12 علاوه بر این، پسته می تواند کنترل طولانی مدت قند خون را در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 بهبود بخشد. تعادل در دوران بارداری

یک مطالعه جدید به طور تصادفی 30 زن مبتلا به اختلال تحمل گلوکز و 30 زن مبتلا به دیابت بارداری را برای مصرف صبحانه ای که شامل 1.5 وعده پسته یا 2 برش (100 گرم) نان گندم کامل بود، اختصاص داد.

سپس سطح گلوکز و انسولین خون در فواصل 30، 60، 90 و 120 دقیقه پس از صرف غذا اندازه گیری شد. خوردن پسته در هر دو گروه از زنان منجر به افزایش قابل توجهی کاهش قند خون در مقایسه با مصرف نان گندم کامل شد.

علاوه بر این، هم سطح گلوکز خون و هم سطح انسولین پس از خوردن پسته به سختی از مقادیر پایه بالاتر رفت.

محققان همچنین هورمونی به نام GLP-1 را اندازه گیری کردند که با تحریک ترشح انسولین به بدن کمک می کند سطح قند خون را کاهش دهد. مصرف پسته در واقع سطح GLP-1 را افزایش می دهد که به بدن اجازه می دهد به طور موثر از قند خون استفاده کند.

پسته فواید بی شماری برای سلامتی دارد که می تواند به افراد در حفظ وزن سالم کمک کند آجیل در هر وعده بیشتر از هر آجیل دیگری است. یک وعده یک اونس پسته 49 آجیل است.

49 آجیل تنها 160 کالری دارند. و از آنجایی که فیبر، چربی و پروتئین به افراد کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری احساس سیری و رضایت داشته باشند، خوردن پسته می‌تواند دوری از خوراکی‌های کم‌مغذی و پرکالری را آسان‌تر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.