پرتاب آتل دست راست موجب بهم خوردن بازی تیم ملی شد

توجه داشته باشید که تکنیک های مختلف آتل دست راست وجود دارد. نوع آتل بستگی به آسیب دارد.

آنچه در دو روش بعدی ارائه می شود، دستورالعمل های کلی است. با این حال، آسیب‌های خاصی وجود دارد که به تکنیک‌های کمی متفاوت آتل‌بندی نیاز دارند، از جمله:

آسیب های تاندون اکستانسور برای این نوع آسیب، هدف آتل جلوگیری از خم شدن دست و انگشتان است. شکاف را در امتداد کف دست قرار دهید مچ دست فقط باید حدود 20 درجه اکستنشن و متاکارپوفالانژیال (MCP) حدود 10-15 درجه خم شدن داشته باشد.

صدمات انگشت شست برای صدمات فقط به انگشت شست، می توان از اسپلینت انگشت شست استفاده کرد و به انگشتان آسیب ندیده اجازه می دهد تا به طور طبیعی عمل کنند.

مفصل بین فالانژیال شست باید به صورت مستقیم آتل شود. اسپلینت انگشت شست مچ و انگشت شست را بی حرکت می کند و به سیاست آتل در بالا و زیر مفصل آسیب دیده پایبند است.

آسیب تک انگشتی برای صدمات فقط به یک انگشت، می‌توانید آتل‌های آلومینیومی با لایه‌های فوم خریداری کنید که می‌توانند در موقعیت مناسب شکل داده شوند. از طرف دیگر، می‌توانید از یک برش دهنده زبان به اندازه مناسب به عنوان آتل نیز استفاده کنید.

صدمات انگشت کوچک هنگامی که تنها آسیب به کوچکترین انگشت دست شما رخ می دهد، می توان از یک آتل ناودانی اولنار استفاده کرد و دامنه حرکت را به سایر انگشتان آسیب ندیده اجازه می دهد و احتمالاً امکان ادامه روز به روز را فراهم می کند.

استفاده روزانه از دست آتل روی لبه خارجی انگشت کوچک که در امتداد استخوان اولنار قرار می گیرد، اعمال می شود. اغلب انگشت کوچک به انگشت حلقه در آتل متصل می شود تا حمایت بیشتری داشته باشد و مچ بی حرکت می شود.

باید جسمی سخت و مستقیم باشد که حداقل به اندازه فاصله وسط ساعد تا نوک انگشتان باشد. در حالت ایده آل، از شیئی استفاده کنید که به شکل بازو، مچ دست و دست باشد. روزنامه رول شده پشتیبانی کافی را برای ساختن یک آتل دست بداهه فراهم می کند.

بسیاری از کیت‌های کمک‌های اولیه دارای مواد آتل هستند که به اندازه کافی محکم هستند تا دست شکسته را در جای خود نگه دارند، اما دارای دسته‌ای هستند که فرد مصدوم می‌تواند با انگشتان خود آن را بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.