پالت پلاستیکی شکسته قابلیت تبدیل به میز غذاخوری را دارد

منصفانه است که بگوییم پالت پلاستیکی شکسته را به حرکت در می‌آورند، زیرا بخش مهمی از زنجیره تامین مدرن هستند. ما از پالت ها برای ذخیره سازی و حمل و نقل و به عنوان نمایش محصولات در فروشگاه ها استفاده می کنیم.

به طور معمول، پالت ها از چوب یا پلاستیک ساخته می شوند و اکثریت آنها هنوز از چوب ساخته می شوند. هر دو ماده دارای مزایا و معایب هستند و این اینفوگرافیک به شما کمک می کند تا تفاوت ها را درک کنید و هنگام خرید پالت برای تجارت خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

پالت های پلاستیکی معمولاً در حمل و نقل غذاهای تازه و منجمد و دارویی یا سایر محصولات با الزامات بهداشتی سخت استفاده می شود. پالت های پلاستیکی متخلخل نیستند و به راحتی تمیز، شسته یا استریل می شوند.

پالت های پلاستیکی حدود 3 برابر گران تر از پالت های چوبی هستند. آن‌ها سبک‌تر هستند، اما سطح براق آن‌ها باعث می‌شود لغزنده و پایداری کمتری برای روی هم چیدن داشته باشند. آنها برای بارهای سنگین تر از 1500 پوند مناسب نیستند.

اگر محصولات را به خارج از کشور یا خارج از کشور بدون هیچ راهی برای بازگشت و استفاده مجدد از آنها ارسال می کنید، پالت های پلاستیکی گران قیمت بعید است.

یک انتخاب تجاری اقتصادی برای شما باشد. اگر از طریق حمل و نقل هوایی، به دلیل الزامات بهداشتی خود، یا اگر به کشورهایی که واردات پالت های چوبی را تنظیم و ممنوع می کنند، ارسال می کنید، ممکن است تغییر کند.

در حالی که پالت های پلاستیکی اغلب به عنوان دوستدار محیط زیست معرفی می شوند، نمی توان آنها را به راحتی تعمیر کرد. آنها باید ذوب شوند تا بازیافت شوند. با این حال، آنها به طور قابل توجهی طول عمر بیشتری نسبت به چوب دارند.

مزیت اصلی پالت های پلاستیکی این است که می توان آنها را برای مدت طولانی بدون شکستگی دوباره استفاده کرد. آنها برای ذخیره سازی و استفاده مجدد در انبارها عالی هستند.

آنها براق، سبک و بدون پارگی هستند و برای جابجایی دستی مناسب هستند. دوام پالت های پلاستیکی آنها را برای استفاده در دستگاه های بسته بندی پالت ایده آل می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.