مردی با لوله پلیمر 20 برای زن و بچه اش خرج می فرستاد

لوله پلیمر 20  است که به طور گسترده در کاربردهای نوری ، پزشکی ، الکترونیکی و مکانی و برای تهیه نانولوله ها و نانوسیم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مقاومت در برابر ضربه بالای آن ، آن را به عنوان مؤلفه مهمی در بسیاری از دستگاه ها مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، رایانه ها تبدیل می کند. به دلیل شفافیت ، از آن در شیشه جلو ، سقف ، گلخانه ها ، صفحه های امنیتی و در فناوری LED نیز استفاده می شود.

مطالعات متعددی در مورد پیری ماوراء بنفش پلیمرها (UV) انجام شده است توسط TSE  گزارش شده است که در طول تابش اشعه ماوراء بنفش ، مولکول ها هیجان زده هستند و فرآیندهای شکستگی زنجیره ای و اتصال متقابل رخ می دهد.

در مرحله اول ، زنجیرهای اصلی تحت یک نورپردازی که توسط ال غزالی نشان داده شده است، و سپس رادیکال های آزاد مانند “فنوکسی، فنیل که به عنوان مولکول های جداگانه کوچک ظاهر می شوند ، شکل می گیرند.

اتصال متقاطع می تواند در حین مهاجرت رادیکال آزاد رخ دهد و در نتیجه نوترکیب با سایر رادیکال ها یا با زنجیرهای اصلی برخی از خصوصیات فیزیکوشیمیایی ماکرومولکول ها به طور قابل توجهی اصلاح می شوند.

در بیسفنول یک پلی کربنات ، نوتودگرافی به دو مکانیسم مختلف نسبت داده شد: تنظیم مجدد عکس و عکسبرداری و فوتو اکسیداسیون. این واکنشها پس از شکستن پیوندهای کووالانسی ناشی از جذب انرژی آغاز می شود.

اهمیت نسبی این مکانیسم ها به طول موج تابش بستگی دارد ، همانطور که توسط Rivatonet Al گواهی شده است این توسط ال غزالیا و آلزاران و آگورند عزیز نشان داده شد که وقتی طول موج تابش موجود در نور خورشید زمین برای تخریب استفاده می شود ، واکنش فوتوکسیدیت از تنظیم مجدد عکس-سرخ ها مهمتر است. یک مکانیسم بسته به طول موج تابش حادثه بر دیگری غالب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.