مردی با قابلمه گرانیتی فرموک بتن ساخت

قابلمه گرانیتی فرموک می تواند رنگ های بسیار متنوعی داشته باشد، در عین حال ظروف گرانیتی بسیار محدود هستند، این می تواند رنگ های زیادی نیز داشته باشد، اما همه ظروف گرانیتی همچنان ظاهر سفید رنگی دارند که به آن نام می دهد. گفته می شود، گزینه های طراحی شما در آنجا کمی باریک تر هستند.

جزئیات جزئی
چیزهایی وجود دارد که این انواع مختلف ظروف پخت و پز ارائه می دهند، اما برای انتخاب یکی از آنها واقعاً مهم نیستند. به عنوان مثال، احتمال شکستن ظروف گرانیتی یک اجاق شیشه ای بیشتر است و اغلب می تواند کمی سنگین تر از سرامیک باشد. اما این جزئیات نباید تصمیم شما را بگیرد یا شکست دهد.

برای راحتی شما، ما مزایا و معایب گرانیت و هر دو نوع ظروف سرامیکی را از همه گزینه های مورد بحث در اینجا جمع آوری کرده ایم.

خبر خوب این است که گزینه های خوبی مانند ظروف پخت و پز فولاد ضد زنگ وجود دارد که می توانید سطحی نچسب بدون روغن زیاد ایجاد کنید.

فولاد ضد زنگ به خودی خود رسانای ضعیفی برای گرما است، اما پیشرفت‌های فناوری به ظروف مسی اجازه می‌دهد که رسانای گرمایی عالی هستند در لایه‌هایی از فولاد ضد زنگ فوق‌العاده ایمن برای مواد غذایی پوشانده شوند.

انتخاب های عالی دیگر شامل هسته فولاد کربنی یا پایه آلومینیومی است که رسانای خوب دیگری است.

در واقع، فولاد ضد زنگ یکی از سالم ترین گزینه های موجود در بازار امروز است. بخارات سمی از خود ساطع نمی کند، در برابر غذاهای اسیدی مانند سس گوجه فرنگی مقاوم است و با مراقبت مناسب در هنگام پخت و پز بهترین ظروف غیر سمی است.

همانطور که می بینید، همه گزینه ها دارای مزایا و معایب هستند، اما ظروف با روکش سرامیکی بدون شک بزرگترین معایب را دارند. در مورد نبرد بین ظروف آشپزی جامد سرامیکی و گرانیتی، آنها کاملاً دارای مزایا و معایب هستند، بنابراین واقعاً این موضوع است که شما احساس می کنید برای آشپزخانه شما بهترین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.