لوله فلزی مشهد باعث افزایش یخبندان در سوئد شد

وضعیت با آزمایش دوره ای لوله فلزی مشهد خیلی بهتر نیست. آنها به دفعات یک بار در ماه تا هر 3 سال یک بار برگزار می شوند.

واقعیت این است که برخی از این آزمایش ها بسیار طولانی هستند. به عنوان مثال، تعیین مقاومت در فشار داخلی ثابت (بسته به دما و فشار) از یک هفته تا یک ماه و نیم طول می کشد. برخی دیگر به تجهیزات گران قیمت نیاز دارند (مثلاً آزمایش پایداری حرارتی).

به همین دلیل است که تعداد کمی از شرکت ها بخشی از آزمایشگاه های خود را دارندو تجهیزات برای آزمایش دوره ای به عنوان مثال، شایان ذکر است.

آزمایشات از نظر “پایداری حرارتی” در اوکراین تنها در دو آزمایشگاه انجام می شود که یکی از آنها آزمایشگاه آزمایش پلیمرها در PWI است. E.O. پاتون، و مقاومت در فشار داخلی ثابت لوله های با قطر بیش از 315 میلی متر – به طور کلی، فقط در یک آزمایشگاه خانگی.

لوله

بسیاری از شرکت ها که تجهیزات لازم را ندارند با آزمایشگاه های آزمایش قرارداد می بندند که اغلب فقط روی کاغذ باقی می ماند. باز هم مشتری متضرر می شود – لوله ای که خریداری می کند ممکن است الزامات فنی لازم را برآورده نکند.

چه کسی مصرف کنندگان داخلی را از خرید لوله های بی کیفیت محافظت می کند؟

به یاد بیاورید که لوله ها (هم لوله های گاز و هم لوله های آب) در اوکراین مشمول صدور گواهینامه اجباری نیستند. علاوه بر این، از سال 2003، لوله های گازرسانی از لیست تاسیسات پرخطر حذف شده است.

معلوم شد که “نجات غرق شدگان کار خود غرق شدگان است” و Gospotrebstandart و Gospromgornadzor دست های خود را شستند.

چگونه و از چه کسی لوله را انتخاب کنیم. در میان بسیاری از تامین کنندگان و تولید کنندگان در بازار اوکراین، کدام یک محصولات واقعا باکیفیت را ارائه می دهد و مطمئن باشید که لوله خریداری شده دارای ویژگی های اعلام شده است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.