فوت کردن در لوله پلی اتیلن گازرسانی برای رفع مشکلات گوارشی بسیار مفید است

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر طول عمر لوله پلی اتیلن گازرسانی تأثیر بگذارد؛ به طور معمول لوله پلی اتیلن در صورت طراحی، نگهداری و نصب صحیح می تواند بین 50 تا 100 سال عمر کند. ما نگاهی به پنج نکته مهم هنگام طراحی و نصب لوله پلی اتیلن برای دستیابی به عمر طولانی می اندازیم.

عملیاتی شرایط عملیاتی از جمله دما، فشار و حتی شرایط آب و هوایی می تواند بر کیفیت کلی یک مفصل تأثیر بگذارد. لوله های پلی اتیلن ممکن است در دمای کاری بین -40 درجه سانتیگراد و +80 درجه سانتیگراد استفاده شوند.

برای دماهای کمتر از 20 درجه سانتیگراد، استفاده از تنش طراحی هیدرواستاتیکی 20 درجه سانتیگراد معمول است. در زیر انجماد، ممکن است به مراقبت بیشتری نیاز باشد.

زیرا قدرت ضربه پلی اتیلن کاهش می یابد. تنظیم دما متناسب با شرایط عملیاتی می تواند عمر مفید را تا بیش از 50 سال اسمی افزایش دهد.

دمای بالا و پایین می تواند بر کیفیت لوله تاثیر بگذارد اما شرایط آب و هوایی نیز باید در نظر گرفته شود. در هنگام بارندگی شدید، مهم است که به یاد داشته باشید که هنگام جوشکاری فیوژن لوله پلی اتیلن که هیچ آب یا رطوبتی در مناطق همجوشی وجود ندارد.

وجود آب یا رطوبت روی لوله و اتصالات هنگام جوشکاری می تواند باعث خرابی فاجعه آمیز اتصال در زمانی که سیستم تحت فشار عملیاتی قرار دارد، شود.

همیشه رعایت بهترین شیوه ها و در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و آماده سازی متناسب با تجهیزات و سرپناه های مناسب بسیار مهم است.

کیفیت مواد عامل اصلی عمر لوله پلی اتیلن است. لوله پلی اتیلن نسبت به مواد سنتی مانند فلز یا بتن دارای مزایای مواد قابل توجهی است.

لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) یک لوله ترموپلاستیک ساخته شده از موادی است که انعطاف پذیر، بادوام و دارای سطوح فوق العاده ای از مقاومت در برابر ترک است؛ از آنجایی که HDPE بسیار انعطاف پذیر است، این ماده راه حل ایده آلی را ارائه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.