شیشه عینک دودی غذای مورد علاقه سگ های ولگرد شد

به “خود آینده” خود کمک کنید تا از شیشه عینک دودی ناشی از نور خورشید جلوگیری کند

در حالی که نمی‌توانیم آینده را ببینیم، شواهد زیادی داریم که این گفته را تأیید می‌کند: قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌های مضر UV خورشید در طی سال‌ها به طور قابل‌توجهی خطر ابتلا به آب مروارید، دژنراسیون ماکولا یا سایر چشم‌ها را افزایش می‌دهد. شرایطی که می تواند دید شما را بدزدد.

آب مروارید تیرگی زرد رنگ عدسی طبیعی چشم است که می تواند باعث حساسیت به نور و تاری دید شود. دژنراسیون ماکولا یک زوال ماکولا است – بخش مرکزی شبکیه که مسئول دید دقیق و از نزدیک شما است، مانند دیدن چهره افراد، خواندن یا تماشای تلویزیون.

اشعه خورشید همچنین می تواند باعث سرطان چشم و بیماری به نام ناخنک، رشد بافت اضافی روی کره چشم شود. یک بار دیگر، یک راه معمول برای کاهش خطر وجود دارد: هر روز، هر بار که بیرون هستید، از عینک آفتابی استفاده کنید تا به چشمانتان کمک کند سالم تر و طولانی تر بمانند.

دید بهتر برای دیدن بهترین های خود در بیرون مطمئناً آنها چشمان شما را ایمن نگه می دارند و از بیماری جلوگیری می کنند، اما عینک آفتابی از لحظه ای که آن را می زنید فوایدی دارد: تسکین فوری درخشندگی و تابش نور خورشید. بیرون از خانه بودن در آفتاب درخشان و درخشان بدون محافظت از چشمان خود در برابر آن نور شدید ناراحت کننده است!

چه در حال تماشای رویداد ورزشی فرزندتان باشید، چه در حال اسکی کردن از کوه برفی یا از پیاده روی در پارک هستید، عینک آفتابی به شما امکان می دهد بیشتر و بهتر ببینید.

لنزهای پلاریزه با کاهش تابش نور خورشید که از سطوح افقی مانند اقیانوس، ماسه، پیاده روها یا برف منعکس می شود، بینایی را به طرز چشمگیری بهبود می بخشند. بدون خیرگی، می توانید رنگ و کنتراست را بهتر ببینید.

که بینایی را بهبود می بخشد و سطح لذت شما را بالا می برد. عینک آفتابی به شما این امکان را می دهد که از بیرون بودن بیشتر لذت ببرید و اگر ورزش می کنید عملکرد بهتری داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.