شومیز زنانه چهارخانه که به چشم زنان پیر روشنایی می دهد

شومیز زنانه چهارخانه در اوایل دهه 1960 یک ترند بزرگ بود و شکل ساده و جعبه ای دارد.

این یک لباس کوتاه و معمولا بدون آستین است که از شانه آویزان می شود. برای کسانی که بدنی لاغر و ستونی دارند، ایده آل است، زیرا صاف به نظر می رسند.

می‌توانید این لباس را با یک کت بلند و یک جفت کفش پاشنه‌دار یا حتی چکمه‌های بلند تا روی زانو بسازید تا آن طعم واقعی دهه 60 را به آن ببخشید! این شکل بوم خالی ایده آل برای مسدود کردن رنگ یا جزئیات چاپ است.

یک لباس خط A در قسمت باسن قرار می گیرد و به تدریج به سمت لبه بیرون می آید، که باعث می شود لباس به شکل “A” به نظر برسد. این برای یک محیط معمولی عالی است و می توانید به راحتی آن را بالا یا پایین بپوشانید.

این استایل برای بدن‌های گلابی‌شکل مناسب‌تر است، زیرا شانه‌های دوست‌داشتنی شما را نشان می‌دهد و حسی زنانه به نیمه پایینی شما می‌بخشد.

این لباس از جلو بسته می‌شود که یک طرف لباس را روی طرف دیگر می‌پیچد و پارچه را در کمر یا پشت می‌بندد.

این سبک که اغلب توسط افرادی مانند کیت میدلتون دیده می شود، دارای یک شبح کلاسیک است که برای فرم های بدن ورزشی مناسب است، زیرا توهم یک ساعت شنی را ایجاد می کند، حتی اگر شما به طور طبیعی آن را نداشته باشید.

لباس هالتر برای تابستان ایده آل است. دارای نیمه بالایی بدون بند یا بدون آستین، با کراوات دور گردن. برخی از یقه های هالتر دارای پاپیون نیستند اما پارچه دور گردن محکم شده است. این سبک لباس برای کسانی که می‌خواهند شانه‌های بزرگ خود را به رخ بکشند، جذاب‌تر است.

لباس بلند و پایین نوعی لباس نامتقارن است. آنها معمولاً در پشت بلندتر و در جلو کوتاهتر هستند.

این شکل با لباس های غیر رسمی و همچنین لباس های مجلسی کار می کند. برای هرکسی که می‌خواهد سنجاق‌های سکسی خود را به نمایش بگذارد، بهترین استایل است و بهتر است آن‌ها را با کفش‌های پاشنه بلند یا پلت‌فرم ست کنید تا پشت لباس روی پوست کشیده نشود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.