سرکه انگور طبیعی سبب منفی نشان دادن تست بارداری می گردد

سرکه انگور طبیعی به طور طبیعی حاوی اسید استیک است که طبق مقاله ای در سال 2009 در مجله ممکن است به کاهش محتوای چربی بدن کمک کند.

این مطالعه که بر روی افراد چاق انجام شد، نشان داد شرکت‌کنندگانی که در طول 12 هفته مکمل 15 میلی‌لیتری سرکه مصرف کردند، در پایان دوره وزن بدن، شاخص توده بدنی و دور کمر کمتری داشتند.

محققانی که در سال 2006 در مجله بریتانیایی تغذیه منتشر کردند، همچنین دریافتند که اسید استیک موجود در سرکه، که به عنوان مکمل با رژیم غذایی با کلسترول بالا مصرف می شود، منجر به کاهش سطح کلسترول و تری گلیسیرید در موش ها می شود.

در حالی که می توانید سرکه شراب قرمز را به تنهایی بنوشید یا اگر مزه آن به خودی خود خیلی قوی است با آب رقیق شده باشد بیشتر در سس های سالاد و ماریناد استفاده می شود. همچنین می تواند جای اسیدهای دیگر مانند آب لیمو را بگیرد تا طعم غذاهای پرچرب از جمله گوشت بریان شده را کاهش دهد.

با وجود اسیدیته، سرکه شراب قرمز یک محرک غذایی رایج برای سوزش سر دل نیست. با این حال، اگر تازه شروع به اضافه کردن سرکه بیشتر در رژیم غذایی خود کرده اید، سرکه شراب قرمز خود را به آرامی افزایش دهید تا مطمئن شوید که مقدار زیادی از یک چیز خوب را خیلی سریع مصرف نمی کنید.

نوشیدن سرکه برای سلامتی در بسیاری از کشورهای آسیایی رایج است، جایی که سرکه ها رقیق شده و گاهی شیرین و طعم دار می شوند.

سرکه ها را در حین غذا یا بین وعده های غذایی می نوشند تا به هضم غذا کمک کنند گنجاندن منظم سرکه در رژیم غذایی می تواند احساس سیری را افزایش دهد.

که می تواند منجر به کالری کمتر مصرف شود و به طور بالقوه به کاهش وزن کمک کند. مصرف سرکه همچنین با افزایش قند خون کمتر که ناشی از تجزیه کربوهیدرات ها است، همراه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.