ساعت دیواری طرح طاووس مناسب ترین انتخاب برای زمان است

همچنین باید میزان بزرگی آن را نیز در نظر بگیرید، مخصوصاً به این دلیل که ساعت دیواری طرح طاووس بسیار بزرگ اخیراً مد شده‌اند. آنها ممکن است شگفت انگیز به نظر برسند، اما هنگام تزئین با آنها باید مراقب باشید.

ما آن را میلیون‌ها بار گفته‌ایم و باز هم خواهیم گفت: تناسب مهم است. بنابراین، اگر آشپزخانه کوچکی دارید، یک ساعت دیواری با اندازه متوسط انتخاب کنید. در غیر این صورت، آشپزخانه شما کوچکتر از آنچه هست به نظر می رسد.

اینجا مکانی کلاسیک برای قرار دادن ساعت های دیواری است. حتی بهتر است اگر یک دیوار خالی داشته باشید که به کمی زندگی نیاز دارد سبک اتاق نشیمن خود را در نظر بگیرید تا ساعت به خوبی با بقیه اتاق هماهنگ شود و در عین حال جلوه ای منحصر به فرد به فضا ببخشد.

سازماندهی و پیگیری زمان بخش های اصلی عملکرد خوب شغلی است. بنابراین، چه چیزی می تواند مفیدتر از یک ساعت باشد؟ به علاوه، داشتن یک ساعت شیک و مدرن در اتاق شما را با الهام و انگیزه نگه می دارد!

ساعت های دیواری در اتاق بچه ها بسیار کاربردی هستند و فواید زیادی برای بچه های کوچک شما دارند به عنوان مثال، آنها یاد خواهند گرفت که زمان را بگویند و درک بهتری از نحوه صرف آن برای فعالیت های مختلف خود داشته باشند.

مانند هر جای دیگری، ساعت دیواری باید سبک اتاق کودک شما را منعکس کند. یا حداقل باید موضوعی داشته باشد که آنها دوست دارند.

افراد زیادی هستند که از نگه داشتن ساعت دیواری در اتاق خواب خودداری می کنند، زیرا می ترسند سر و صدا آنها را از خوابیدن باز دارد.

اما بسیاری از ساعت های دیواری کلاسیک امروزه تزئینی هستند و در واقع زمان را مشخص نمی کنند. به عبارت دیگر، آنها تیک نمی زنند. بنابراین، اگر یک ساعت دیواری می خواهید، اما سر و صدا نمی خواهید، خوش شانس هستید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.