روشویی سنگ اصفهان با قیمت ارزان

قیمت انواع روشویی سنگ اصفهان در فروشگاه اینترنتی چقدر است ؟ ابتدا باید بدانیم که قیمت انواع روشویی سنگ اصفهان تابع چه عواملی است؟ بطور کلی قیمت انواع روشویی سنگ اصفهان و یا هر روشویی سنگی ، تابع نوع و کیفیت سنگ و طرح و میزان کار انجام شده بر روی آن است . بدیهی است هر چه سنگ کیفیت بالا تر و بیشتری داشته باشد و طرح روشویی سنگین تر و سخت تر باشد یعنی که کار بیشتری برده و طبیعتا ، قیمت آن نیز بشتر است .

 

روشویی های سنگی غالبا در سرویس بهداشتی و کنار توالت قرار داده میشوند . جدیدا روشویی سنگی بصورت یک کاسه سنگی بر روی کابینت نصب می شوند، این طرح در ابتدا در کشورهای اروپایی دیده می شدند و سپس در سایر کشورمنجمله کشور ما نیز رواج یافت . در حال حاضر انواع طرحها و مدل های روشویی سنگی ساخته شده و در خانه ها و ساختمانها  استفاده می شود. قیمت انواع روشویی سنگ اصفهان ، با توجه به و اندازه و سایز آن بعضا میتواند بسیار متغیر و متفاوت باشد.

 

 

روشویی سنگ اصفهان

 

روشویی سنگی در اصفهان

در روشویی های سنگی در اصفهان ، از انواع مختلف سنگ مثل انواع سنگ مرمریت تا سنگ مرمر به عنوان کاسه روشویی استفاده می شود. حال این مطلب را دنبال کنید  تا با انواع مختلف روشویی سنگی و طرح های آن بیشتر آشنا شوید.

تنوع در روشویی سنگ اصفهان بسیار زیاد است. سنگ روشویی از لحاظ طراحی ، مدل و البته نوع سنگ از تنوع زیادی برخوردار است . ضمن اینکه هر روز نیز طرح ها و مدلهای مختلف روشویی سنگی مدرن در بازارمشاهده میشود .

 

روشویی سنگ اصفهان

 

قیمت روشویی سنگی اصفهان

قیمت روشویی سنگی اصفهان، نسبت به سایر انواع روشویی دیگر بسیار مناسب تر است . در حالیکه روشویی سنگ اصفهان و قیمت روشویی سنگی در بعضی از مدل های این  محصول ، که بخصوص در شکل های بسیار فانتزی و لاکچری ساخته میشود از قیمت های بالایی هم نسبت به سایر مدلهای ساده تر برخورداراست  .

روشویی سنگ اصفهان از لحاظ طراحی، به انواع زیر تقسیم می شود:

  • روشویی سنگی تک پایه دار
  • روشویی سنگی دو پایه
  • روشویی سنگی کابینت دار

البته لازم به ذکر است که در کارخانجان سنگ اصفهان که عمدتا در شهرک صنعتی محمود آباد ، شهرک صنعتی نجف آباد و خمینی شهر واقع شده اند ، علیرغم اینکه استان اصفهان دارای معادن سنگ مرغوبی مانند سنگ نجف آباد ، سنگ لاشتر و مرمر و … میباشد ، از همه معان سنگ ایران بخصوص معادن مرمریت دهبید و یا معادن سنگ مرمر قروه و …. برای ساخت انواع روشویی سنگی استفاده میگردد .

 

روشویی سنگ اصفهان

 

تولید روشویی سنگی اصفهان

روشویی سنگی تک پایه ، همانطور که از اسمش مشخص است، دارای یک  پایه می باشد که، این پایه از جنس خود سنگ کاسه روشویی ساخته شده است. این محصول طرح ساده و معمولی تری نسبت به سایر روشویی سنگی اصفهان دارد و عمومیت و کاربرد استفاده از آن خیلی بیشتر از مدلهای دیگر روشویی سنگی است.

 

در روشویی های دو پایه ، سنگ روشویی غالبا طرح بزرگتر و حجیم  داشته و برای سرویسهای بهداشتی بزرگ و با فضای زیاد مناسب است البته روشویی سنگی دو پایه بسیار زیبا و شکیل بوده و جلوه خاصی به دکوراسیون ساختمان بخصوص فضای داخلی سرویس بهداشتی می دهد .

 

روشویی سنگ اصفهان

روشویی سنگ مصنوعی اصفهان

در روشویی سنگی کابینت دار ، کاسه سنگی روشویی معمولا بر روی کابینت قرار خواهد گرفت و کاسه سنگ روشویی در این محصول نیز، معمولا از شکل های خاص و غریب خبری نیست و بیشتر از سنگ ها و طرح های ساده همراه با رنگ های درخشان در ساخت آن، استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که در برخی مدل های روشویی سلطنتی یا حتی سنگ مصنوعی اصفهان از سنگهای خیلی خاص مرمر یا امپرادور و … برای کاسه سنگی روشویی استفاده شده است .

ضمن اینکه کابینت نیز از طرح و ساخت خیلی عالی و لاکچری برخورداراست تا کاسه سنگی جلوه بیشتری داشته باشد . طبیعتا این نوع از روشویی سنگی قیمت بیشتری هم داشته باشند .

 

روشویی سنگ اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.