دهقان فداکار با پارچه مبلی جلوی قطار را گرفت

همه چیز را در مورد پارچه مبلی بدانید تا راحت تر بتوانید خریداری کنید.

ترکیب‌های طبیعی و بافت‌های کرکی به‌خوبی قابل لمس هستند، اما اگر شما مبتلا به آلرژی هستید، احتمالاً برای شما بدبختی به همراه خواهند داشت.

الیاف طبیعی بلند رسوبی عالی برای گرد و غبار، کثیفی و موهای حیوانات خانگی هستند، بنابراین اگر حساسیت یا آلرژی دارید، ترکیبات صاف و مصنوعی انتخاب بهتری خواهند بود. ترکیب های هوشمندانه زیادی در بازار وجود دارد که جیر مصنوعی یکی از گزینه های محبوب است.

آیا می دانستید که موهای سگ به پارچه های خاصی می چسبد؟ ما از لینا گالوائو، طراح اصلی در Curated Nest (در برگه جدید باز می شود) نکات مهم او را برای این مشکل پرسیدیم:

از چسبیدن خز به مبل خود با استفاده از پارچه های جین، بوم، و پارچه های فضای باز مانند Sunbrella که اجازه نمی دهد خز زیاد بچسبد و به راحتی پاک می شوند، جلوگیری کنید.

غلتک های پرز نیز روی آن پارچه ها عالی هستند. نکته دیگر این است که سعی کنید پارچه‌ای سفت داشته باشید. از بافت‌های بافته، بافتنی‌ها و بافت‌های پهن که بافت دارند اجتناب کنید.

آیا می خواهید مبل شما برجسته باشد یا ترکیب شود؟ رنگ پارچه مبل می تواند تفاوت چشمگیری در اتاق ایجاد کند و یک ایده محبوب اتاق نشیمن این است که با انتخاب پارچه روکشی با رنگ روشن، لهجه ای جسورانه ایجاد کنید. پایین دست؟ طراحی مجدد یک طرح رنگ در اطراف دشوارتر خواهد بود.

رنگ‌های روشن علائم را سریع‌تر نشان می‌دهند، بنابراین اگر عاشق مبل‌هایی با رنگ کم‌رنگ شده‌اید، مطمئن شوید که روکش‌های قابل جابجایی و قابل شستشو دارد یا حداقل مطمئن شوید که روکش‌ها از قبل برای دفع لکه‌ها آماده شده‌اند.

یک راه میانی خوب یک مبل خاکستری یا مایل به رنگ است. هر دو به راحتی در هر طرح رنگی قابل استفاده هستند و به اندازه کافی تیره هستند تا لکه ها و علائم را پنهان کنند.

با انتخاب پارچه ای با بافت، علاقه خود را افزایش دهید و آن را با لوازم جانبی قابل تعویض و روشن، مانند کوسن ها و پرتاب های رنگارنگ تغییر دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.