داستان ترسناک کشمش کالیفرنیایی که در جهان شنیده شد

وقتی فهرست مواد غذایی خود را تهیه می کنید، احتمالاً شیر، تخم مرغ، نان، سبزیجات تازه و …

بسیار خوب، این احتمال وجود دارد که وقتی از نظر ذهنی برای حمل و نقل خواربار فروشی هفتگی خود آماده می شوید، آخرین مورد در ذهن شما نباشد. با این حال، انگورهای خشک کمی دارای مواد مغذی زیادی هستند که آنها را فراموش نشدنی می کند.

در زیر، ما پنج موردی را که ممکن است با خوردن کشمش کالیفرنیایی برای بدن شما اتفاق بیفتد، فهرست می‌کنیم تا بدانید چه چیزی را می‌توانید از دست بدهید. و سپس، 7 غذای سالم را که در حال حاضر باید بخورید را از دست ندهید!

متأسفانه، کشمش سرشار از قند است و 1/4 فنجان آن 26 گرم شکر است. برای افراد مبتلا به دیابت، در درجه اول کسانی که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند، خوردن کشمش زیاد و به طور منظم می تواند خطر ابتلا به هیپرگلیسمی را در آنها افزایش دهد حالتی که در آن سطح گلوکز خون بسیار بالا است. در صورت عدم درمان، می تواند منجر به عوارض جدی سلامتی در آینده شود.

اگر دیابت دارید، مصرف کشمش خود را به دلیل تعداد کربوهیدرات های موجود در هر وعده محدود کنید.

این احتمالاً شناخته‌شده‌ترین فایده سلامتی مرتبط با خوردن کشمش است. آیا والدینتان هرگز به شما گفته اند که غلات سبوس کشمش بخورید، اگر احساس می کنید، به دلیل نداشتن کلمات بهتر، پشتوانه ای دارید؟

این ممکن است با این واقعیت مرتبط باشد که فقط 1/4 فنجان کشمش دارای حدود 2 گرم فیبر است که حدود 7٪ از ارزش روزانه برای اکثر افراد است. با این حال، نیازهای فردی شما برای فیبر به سن و جنسیت شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، زنان تا سن 50 سالگی باید برای دریافت 25 گرم فیبر در روز تلاش کنند در حالی که مردان در همان محدوده سنی باید روزانه 38 گرم فیبر دریافت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.