خوردن انار سیاه در ژاپن موجب افزایش جمعیت می شود

انار سیاه در ژاپن یک میوه گرمسیری است که حاوی مقادیر زیادی دانه خوراکی است. سرشار از مواد مغذی، انار برای نوزادان ایده خوبی برای ارتقای سلامتی، درست از سنین رشد است.

این میوه سرشار از ویتامین A، C، K و E با خواص آنتی اکسیدانی است که به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند. همچنین حاوی اسید فولیک، پتاسیم، آهن، فیبر، مواد معدنی ضروری و ویتامین B کمپلکس است که محلول در آب است.

ارزش غذایی بالا این میوه را به یک غذای فوق العاده برای نوزادان تبدیل می کند. این را حتما بعد از 6 ماهگی در رژیم غذایی کودک خود وارد کنید. در ابتدا باید به شکل آب میوه وارد شود تا کودک شما آماده خوردن غذاهای جامد شود.

از آنجایی که کودکان نوپا قادر به جویدن هستند، می توانید دانه های انار را به رژیم غذایی آنها اضافه کنید. وقتی بچه ها در گروه سنی 12 تا 18 ماه هستند، تازه جویدن را یاد می گیرند. در این مدت باید دانه‌های انار را همان‌طور که هستند به آن‌ها بدهید، یعنی بدون افزودن دانه‌ها به مواد غذایی دیگر.

این به این دلیل است که کودک وقتی دانه را با مواد غذایی دیگر مخلوط می کند متوجه نمی شود که چگونه دانه را بجود و ممکن است به طور تصادفی آن را ببلعد.

با این حال، زمانی که بچه‌ها در گروه سنی 18 تا 24 ماه هستند، می‌توانید دانه‌ها را به کاستارد، سالاد و غیره اضافه کنید تا ترد شود. انار برای نوزادان به شکل اسموتی یا تفاله در صورتی که در جویدن مشکل دارند ایده آل است.

مصرف انار برای نوزادان و کودکان نوپا به دلیل فواید سلامتی مختلفی که می تواند از این میوه به دست آید، توصیه می شود. کوچولوی شما می تواند این میوه را به هر شکلی مصرف کند – به هر حال مصرف مواد مغذی آن فراوان خواهد بود. در زیر لیستی از فواید سلامتی انار آورده شده است:

الاگاتانین، یک آنتی اکسیدان موجود در انار، پتانسیل کاهش التهاب را با مبارزه با انواع مختلف عفونت های باکتریایی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.