حیوانی که جنس پارچه مبلی لی ترک مخمل را شناسایی می کند

مراقبت از مخمل در طول زمان فوق‌العاده آسان است و زمانی که صحبت از خانه‌ای با بچه‌های خردسال یا حیوانات خانگی نامرتب می‌شود، همیشه یک انتخاب احمقانه است.

با این حال قیمت پارچه لی با توجه به سبک بودن بسیار مناسب است چرا که در لمس کردن بسیار به چشم می آید.

آن را به یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای مبل تبدیل می‌کند. مخمل عنصری از عملکرد را به مبل شما نیز می آورد، زیرا به طور طبیعی در برابر مایعات مقاوم است.

برای افزایش دوام مخمل و قیمت پارچه مبلی مخمل ترک در عملکردآن بسیار حائز اهمیت است.

کارن روهر توضیح می دهد که مخمل پرفورمنس نوعی پارچه پرفورمنس است که به گونه ای طراحی شده است که از مخمل سنتی بادوام تر و مراقبت از آن آسان تر باشد.

روهر می‌گوید: هنگامی که لکه‌ها یا لکه‌هایی روی مبل‌های ساخته شده از مخمل پرفورمنس ایجاد می‌شوند، می‌توان آن‌ها را به راحتی با یک پارچه مرطوب پاک کرد و «احتمال کمتری دارد که به مرور زمان ساییدگی و پارگی را نشان دهند».

اگرچه بسیاری از سبک و عملکردی که مخمل روی میز و مبل به ارمغان می آورد قیمت پارچه مبلی ترک دیجی کالا بسیار قابل ملاحظه می باشد.

کارن روهر می‌گوید: تمیز کردن مخمل دشوار است و به اندازه برخی پارچه‌های دیگر بادوام نیست. علاوه بر این، مخمل تمایل دارد کثیفی و گرد و غبار را راحت‌تر از پارچه‌های دیگر نشان دهد، که آن را برای افرادی که حیوانات خانگی یا بچه‌های کوچک دارند، انتخابی ایده‌آل نیست.

اگرچه مخمل عملکرد مزایای بسیاری دارد، اما قیمت پارچه مبلی ترکیه ای بهترین گزینه برای همه افراد نیست.

کارن رور می گوید که مخمل پرفورمنس «به اندازه سایر پارچه ها قابل تنفس نیست، بنابراین اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید، ممکن است بهترین انتخاب نباشد».

  • منابع:
    1. A Guide To Choosing The Best Sofa Fabric, According To The Experts
  • تبلیغات: 
    1. زعفران نگین صادراتی گرانبها ترین ادویه معروف
    2. پنج گونه اهلی فلفل دلمه ای و نگهداری پس از برداشت
    3. فلفل دلمه ای سرشار از ویتامینهایی برای جذب بهتر آهن
    4. تجارت چیست و چه مزایایی دارد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.