تابلو قلم زنی برجسته که هیچکس قادر به خرید آن به هیچ وج نیس

تابلو قلم زنی برجسته راه درازی را پیموده اند و دیگر مختص خانه های تاریخی نیستند. در حال حاضر، بسیاری از بهترین قالب‌های تزئینی اغلب مقرون به صرفه‌تر، پایدارتر و آسان‌تر هستند.

چه بخواهید با ظاهری کلاسیک یا معاصر با ظروف کشتی و یا کت و شلوار ظاهر شوید، هیچ راهی بهتر از استفاده از این دیوارپوش برای طراحی بیشتر به یک اتاق وجود ندارد.

بعلاوه، چه چوب یا MDF که انتخاب می کنید، پانل های دیواری می توانند به شکل طبیعی اتاق اضافه کنند، فضا را افزایش دهند و حتی دیوارها را عایق و محافظت کنند.

این ویژگی دکو تاریخی جاودانه است و مطمئناً در اتاق خواب، اتاق نشیمن یا حتی فضای راهرو کار می کند. نصب پانل های دیواری جدید DIY، اعم از سفینه، وینسکو یا نرده صندلی ساده، می تواند راه خوبی برای بازگرداندن شخصیت به خانه ای باشد که عقب افتاده است، برای پر کردن شکاف های موجود در طرح موجود یا کمک به یک طرح جدید.

شما گزینه‌های بسیار و خلاقانه‌ای دارید که اکنون در دسترس هستند. این از کارهای چوبی سنتی تا پانل های دیواری آسان DIY را شامل می شود. اگر به دنبال چیزی دائمی و بادوام هستید، به سراغ پوشش های دیواری با چوب یا مهندسی شده بروید. محبوب ترین طرح ها شبکه های پررنگ و پانل های عمودی هستند.

شما می توانید رنگ ها و اندازه ها را سفارشی کنید. برای پایان ارزان تر، پانل های دیواری وینیل در حال حاضر داغ هستند. قابل درک است. اینها مقرون به صرفه و نصب آسان هستند.

شما می توانید آن را خودتان انجام دهید! آنها در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند، شما فقط باید آنلاین سفارش دهید و به پوسته کردن و چسباندن بپردازید!

برای استایلی مدرن که از هر نظر شخصیتی دارد، یک پانل تزئینی با نوار چوبی چشمگیر در سایه روشن، الهام گرفته از اسکاندی، یا رنگ غنی و تیره برای یک رقص دراماتیک با لمس انتخاب کنید. این سبک پانل های دیواری متداول یک ظاهر کلیدی برای سال 2022 است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.