با خرید ظروف مسی نقره کوب همه را مطیع خود کنید

با ظروف مسی نقره کوب خوب باش به مس خود اعتماد کنید مس ده گانه فلزات است  آماده انجام هر کاری که از آن بخواهید، بدون هیچ زحمتی است. از آنجایی که با حرارت بسیار کارآمد است، معمولاً نیازی به استفاده از شعله زیاد یا پیش گرم کردن قبل از پخت نیست. حرارت خود را متوسط نگه دارید و اجازه دهید تابه بقیه کار را انجام دهد.

اگر به طور تصادفی نسبت به گرما کمی بی تاب شدید و شعله را روشن کردید، ممکن است تغییر رنگ رخ دهد. اگر این اتفاق بیفتد، نگران نباشید، فقط یک پاک کننده مس رایت (یا براسو) و کمی گریس آرنج در آینده شما وجود خواهد داشت.

درست نیست! یکی از اسطوره های بزرگ ظروف مسی این است که مراقبت از آنها دشوار است. ما در حال رد کردن آن، در اینجا و در حال حاضر.

دیگ‌های مسی طوری ساخته می‌شوند که دوام بیاورند برای جوشاندن، تفت دادن و پختن با بهترین آنها و از طرف دیگر زنده بیرون می‌آیند. مهمتر از همه، اکثر زخم های جنگی که آنها ایجاد می کنند را می توان با موفقیت فقط با یک انبار و کمی صبر بهبود بخشید.

به طور معمول شستشو و خشک کنید: پس از تمیز کردن با آب و صابون گرم، حتما گلدان های مسی خود را کاملا خشک کنید. هر گونه آب باقیمانده می تواند منجر به کدر شدن سریعتر مس شود.

لکه های تیره شده را با مواد ساینده بسیار ملایم پاک کنید: یک لیمو را از وسط نصف کنید (یا از نیمه خالی یک لیموی فشرده استفاده کنید، همانطور که پانفوزین انجام می دهد) و نمک سفره را روی قسمت بریده شده نیمی از آن بپاشید.

حالا بمال! نمک روز را نجات می دهد و به عنوان یک ساینده ملایم عمل می کند. می توانید نشاسته ذرت را به مخلوط اضافه کنید: مقدار مساوی نمک و نشاسته ذرت بدون ید را با مقدار کافی آب لیمو مخلوط کنید تا خمیری به دست آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.