با خریدن شامپو بدن بچه نوپریت شمش طلا دریافت کنید

زمان حمام و استفاده از شامپو بدن بچه نوپریت قرار است یک زمان سرگرم کننده باشد، اما اگر به این صفحه رسیده اید، باید بدانید که بسیاری از شامپوها و صابون ها پر از مواد سمی هستند و از آنجایی که مامان (یا پدر) خوبی هستید، می خواهید آنها را تا حد امکان از فرزندتان دور نگه دارید.

درست است که چیزهای بدی در شامپوها و شوینده‌های بدن وجود دارد و متأسفانه در مورد آنهایی که برای بچه‌ها و نوزادان ساخته شده‌اند نیز همینطور است.

اگر بعد از اینکه متوجه شدیم محصولات حمام کودک حاوی مواد شیمیایی چگونه می توانند باشند، نگران هستید، هرگز نترسید: می توان به شامپوها و شوینده های زیر اعتماد کرد؛ آنها بدون مواد شیمیایی، ایمن و طبیعی هستند و شما می توانید بدون نگرانی از هر یک از آنها استفاده کنید.

حتی قبل از اینکه فرمولاسیون ملایم کودک آنها را کشف کنم، ما همیشه از دکتر برونر استفاده می کردیم؛ من هرگز به محصول دیگری بر نمی گردم، و فکر می کنم پس از امتحان کردن، شما هم همینطور خواهید بود.

شرط می بندم حتی از آن به عنوان شوینده بدن استفاده خواهید کرد خیلی عالی است، محصولات آنها فقط عالی است. همه مواد دارای گواهی ارگانیک هستند و بطری نیز 100٪ مواد بازیافتی است که در بالای آن گیلاس جایزه است.

چندین رایحه مختلف در دسترس است، اما برای کوچولوی شما، شامپوی بدون عطر و ملایم را فقط برای ایمن بودن توصیه می کنم. با این حال، با خیال راحت یکی از نسخه های معطر را انتخاب کنید، زیرا همه رایحه های طبیعی هستند، دکتر برونر به شدت غلیظ است، بنابراین آن را با آب رقیق کنید و یک بطری برای مدت طولانی برای شما دوام می آورد.

فقط توجه داشته باشید که این شامپو ضد اشک نیست، بنابراین مراقب اطراف چشم کودک باشید: اگر تماس پیدا کند کمی گزش می‌کند. به غیر از این، برای پوست‌های حساس ملایم و ملایم است، موها را خشک نمی‌کند و کاملاً شگفت‌انگیز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.