با استفاده بلوز بافت زنانه بادبان درست کنید

شما ممکن است بلوز بافت زنانه را در درجه اول با زمستان مرتبط کنید زیرا کلمه “بافندگی” ایده پشم را تداعی می کند. اما کلمه بافتنی بیشتر به نحوه ساخت رویه مربوط می شود تا به نوع پارچه.

تاپ های بافتنی نیز فرم هایی دارند، از ژاکت و تاپ آستین بلند گرفته تا یقه خدمه و بولرو آستین کوتاه. من عاشق پوشیدن تاپ های بافتنی هستم زیرا شیک و مد هستند و می توان آنها را به صورت غیر رسمی یا رسمی پوشید.

اما بزرگترین دلیلی که من عاشق تاپ های بافتنی هستم این است که بدون توجه به فصل سال بسیار راحت هستند.

چرا تاپ های بافتنی برای پوشیدن زمستانی ایده آل هستند؟

اقلامی مانند جامپر و تاپ آستین بلند برای زمستان ایده آل هستند زیرا گرم و همه کاره هستند و می توان آنها را هم در روز و هم در شب پوشید. تاپ های بافتنی به شما این امکان را می دهند که در زمستان راحت بمانید و بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

می‌توانید تاپ‌های بافتنی زنانه بدون گیره یا طرح‌دار را از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های مختلف و همچنین از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید. اقلامی مانند یقه V شکل Dune Marled یا ژاکت کش بافی کابلی برای پوشیدن لباس های گرم و شیک در پاییز و زمستان عالی هستند.

وقتی لباسی را برای ماه های گرم انتخاب می کنید، تاپ های بافتنی ممکن است در خط مقدم ذهن شما قرار نگیرند. اما مدل‌ها و پارچه‌های بافتنی بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند برای ماه‌های بهار و تابستان ترفند باشند.

یک تاپ بافتنی خوب می تواند شکل، بافت و رنگ را به مجموعه شما بیافزاید، و بافتنی های گشاد یا نازک مانند پارچه کتانی، احساس خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

تاپ های بافتنی که از پنبه ساخته شده اند به ویژه برای شاداب نگه داشتن شما در طول ماه های تابستان خوب هستند. تاپ های بافتنی تابستانی مناسب می توانند با شلوارک، شلوار جین، کراپ و حتی یک لباس گلدار شناور کار کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.