انگشتر نقره مردانه فیروزه در مراسم سخنرانی توسط یک سارق دزدیده شد

زیورآلات فیروزه از ابتدای پیدایش جواهرات مورد توجه خانم ها بوده است. قطعات فیروزه ای بدن همه را از خانواده سلطنتی مصر گرفته تا ستارگان صحنه و صفحه نمایش زینت داده است.

انگشتر نقره مردانه فیروزه را در عتیقه فروشی ها می توانید تهیه کنید. جواهرات فیروزه ای مانند همیشه محبوب هستند، اما این جواهرات فقط در بین خانم ها نیست. جواهرات فیروزه ای مردانه به دلایل مختلفی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک عنصر اصلی در جامعه مد هستند.

اکنون، وب سایتی که به روند مد فیروزه اختصاص دارد، گزارش جدیدی از افزایش اخیر محبوبیت جواهرات فیروزه ای مردانه منتشر کرده است.

جیل کرافورد، سخنگوی  گفت: جواهرات فیروزه ای یکی از معدود جواهراتی است که هرگز از مد افتاده است. با احترام به مردان، چه به دنبال بیانیه ای باشید و چه فقط عاشق ارتباط معنوی و اسطوره ای باشید، امکانات جواهرات فیروزه ای مردانه واقعا بی پایان است.

کرافورد توضیح می دهد که وقتی صحبت از جواهرات فیروزه ای مردانه می شود، مردان گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. انگشترهای فیروزه ای، گردنبند، سگک کمربند، دستبند، کراوات بولو و حتی گوشواره تنها تعداد انگشت شماری از انتخاب های موجود هستند.

سبک های موجود در جواهرات فیروزه ای مردانه جنوب غربی و بومی آمریکا تقریباً بی پایان است.کرافورد می‌گوید: «علاوه بر تمام جنبه‌های مد روز جواهرات فیروزه‌ای مردانه، بسیاری از مردان انتخاب می‌کنند که حلقه یا دستبند بپوشند تا سنگ تولد خود را جشن بگیرند.

فیروزه سنگ تولد ماه دسامبر است، واقعیتی که برای مردان شیک پوش امروزی فراموش نشده است. همچنین موضوعات مختلف دیگری مانند لباس و لوازم جانبی فیروزه را پوشش می دهد.

همچنین به بازدیدکنندگان نکات مد می دهد که چگونه مجموعه خود را با رنگ هایی که با فیروزه هماهنگ هستند تکمیل کنند. تاریخچه سنگ فیروزه و ظهور آن در طول زمان نیز پوشش داده شده است.

کرافورد می‌گوید: فیروزه را برخی سنگ شفابخش می‌دانند که دارای خواص درمانی معنوی و عرفانی مانند شانس خوب، توانایی دفع ارواح شیطانی و افزایش انرژی مثبت است.

این تا حدی چیزی است که جواهرات فیروزه ای زنانه و مردانه را بسیار محبوب کرده است.»برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جواهرات فیروزه ای مردانه و برای همه چیزهای مرتبط با روند مد فیروزه لطفا امروز به سایت مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.