انواع توالت فرنگی | فروشگاه اینترنتی چینی آلات بهداشتی

انواع توالت فرنگی را از فروشگاه اینترنتی چینی آلات بهداشتی ما بخواهید . انواع توالت فرنگی و توالت ایرانی از وسایل ضروری، در هر سرویس بهداشتی می باشند. استفاده از انواع توالت فرنگی، به دلیل شکل خاص آن، از انواع ایرانی راحت تر می باشد. هنگام استفاده از این توالت ها، فرد روی آن مینشیند و زانویش در حالت ۹۰ درجه قرار می گیرد. در این حالت کمترین فشار ممکن به زانوها وارد می شود و فرد در حالت بسیار راحتی قرار دارد. در صورتی که هنگام استفاده از توالت های ایرانی، زانو ها زاویه ای تند داشته، و فشار زیادی به زانو و پاها می آید؛ و همانطور که می دانید فشار مداوم بر زانو ها، سبب زانو درد می شود. باید از فشار زیاد بر روی پاها و زانو ها جلوگیری کنیم تا در میانسالی و کهنسالی، پاهای سالمی داشته باشیم. یکی از راه ها برای حفظ سلامت پاها و به ویژه زانوها، استفاده از دستشویی و انواع توالت فرنگی است. این محصول در مدل ها و اندازه های مختلف تولید می شود و هر کس با توجه به اندازه سرویس، می تواند یک مدل را انتخاب نماید. در این مقاله با ما همراه شوید تا با انواع مدلهای توالت فرنگی و مزیت های هر یک، بیشتر آشنا شوید.

 

انواع توالت فرنگی | فروشگاه اینترنتی چینی آلات بهداشتی

برترین تولید کننده توالت فرنگی در ایران

برترین تولید کننده توالت فرنگی در ایرانهنگام خرید انواع توالت فرنگی همه ی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مدل توالت
  • آکس توالت
  • نشیمن توالت
  • ارتفاع محل نشستن
  • طول و عرض
  • نوع سیفون و تخلیه
  • جنس توالت و لعاب آن

این ها نکاتی هستند که اگر به آن ها به خوبی توجه کنید، می توانید بهترین و مناسب ترین توالت را خرید نمایید.

حال در مورد هر یک از این موارد گفته شده، به شما توضیح می دهیم، تا بهتر متوجه شوید.

انتخاب مدل این محصول کاملا سلیقه ای می باشد و سعی کنید، آن را متناسب با دکور سرویس بهداشتی انتخاب نمایید. مدل ها و انواع توالت فرنگی عبارتند از:

  • توالت زمینی
  • توالت دو تکه و یک تکه
  • توالت دیواری

انواع توالت فرنگی زمینی که در سه نوع می باشد، مخزن آب از کاسه توالت جدا بوده و بعدا بر روی هم نصب می شوند. این مدل بسیار قدیمی می باشد و امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع توالت فرنگی یک تکه و دوتکه از انواع توالت فرنگی زمینی بوده، که در آن ها کاسه و پایه بر روی زمین قرار داشته، اما فلاش تانک به صورت توکار بوده و در دیوار قرار می گیرد.

توالت فرنگی دیواری که با نام وال هنگ نیز شناخته می شود، امروزه بیشتر از سایر محصولات این حوزه، به فروش می رسد. این مدل از انواع توالت فرنگی ظاهری به روز و مدرن داشته و فضای کمتری را اشغال می کند. شاسی این مدل همراه با مخزن، در هنگام ساخت ساختمان، به طور کامل داخل دیوار قرار می گیرد و سپس کاسه ی توالت روی شاسی پیچ می گردد.

آشنایی با مدل های مختلف توالت فرنگی

آشنایی با مدل های مختلف توالت فرنگیآکس توالت چیست؟ به فاصله مرکز خروج سیفون تا دیوار پشت محل نصب توالت، آکس می گویند.

برای اینکه انواع توالت فرنگی از نظر اندازه و ابعاد، مناسب سرویس شما باشد، ابتدا باید آکس آن تعیین شود.

از آنجاییکه محل چاه و لوله ی تخلیه، به راحتی قابل تغییر نیست، پس اندازه ی آکس برای نصب توالت، بسیار مهم است. بهتر است قبل از خرید، فاصله ی لوله و چاه از دیوار را اندازه بگیرید و سپس محصولی مناسب را انتخاب نمایید.

به نشیمن یا پن توالت نیز باید توجه کرده، تا محصول درستی را خریداری نمایید.  باید پن از طول و عرض مناسبی برخوردار باشد تا فرد هنگام استفاده، اذیت نشود.

بکی از نکات بسیار مهم در انتخاب این محصول، ارتفاع آن می باشد. معمولا پایه های استاندارد ۴۰ سانتی متر هستند اما انواعی دیگر ارتفاعی ۴۳ سانتی دارند. پایه های بلند برای افراد مسن و قد بلند، بهتر خواهد بود. در توالت هایی که ارتفاع محل نشستن بلند تر است، کمر و زانوی فرد حالت راحت تری در حین استفاده خواهد داشت.

اما باید بدانید که توالت های پایه بلند، برای کودکان و افراد قد کوتاه، نامناسب می باشد. در ضمن قیمت انواع پایه بلند از دیگر توالت ها بیشتر است.

فروشگاه اینترنتی چینی آلات بهداشتی

فروشگاه اینترنتی چینی آلات بهداشتیانتخاب درست طول و عرض توالت نیز بسیار مهم است. توالت فرنگی در ابعاد مختلف عرضه میشوند . عرض اکثر این محصولات، ۳۶/۵ الی ۳۷ سانتی متر بوده و در واقع فضای مفید و قابل استفاده آن، حدود ۳۰ سانتی متر می باشد.

طول انواع توالت فرنگی، بر اساس نوع محصول متغیر است و اندازه آن بین ۵۴ تا ۷۲ سانتیمتر می باشد.

شکل کاسه ی توالت ها نیز، می تواند متفاوت باشد. انواع توالت فرنگی که کاسه گرد دارند، از طول کمتری برخوردار بوده و فضای کمتری را نیز می گیرند.

کاسه های بیضی بزرگ ترند و برای نشستن و استفاده، راحت تر می باشند. با توجه به نکاتی که گفته شد، میتوانید هر کدام از این دو نوع را انتخاب نمایید.

نوع تخلیه و سیفون نیز در انواع توالت فرنگی تفاوت دارد. اگر توالتی از سیستم تخلیه قوی ای برخوردار نباشد، نمی تواند مناسب باشد.

انواع سیستم های تخلیه در توالت های فرنگی به شرح زیر است:

  • مدل آبشاری
  • مدل گردابی
  • مدل گردابی به همراه واتر جت
  • مدل واتر جت
  • مدل سوپر جت

عرضه جدیدترین توالت و روشویی در کشور

عرضه جدیدترین توالت و روشویی در کشوربه دلیل مسائل بهداشتی، انواع توالت فرنگی از سرامیکی که لعاب داده شده است، ساخته می شوند.

در توالت های فرنگی محکمی و ضخامت سرامیک اهمیت بالایی دارد. در بعضی از این محصولات، در قسمت های داخلی و لوله های تخلیه نیز از لعاب استفاده می کنند، که باعث افزایش عمر و کارکرد توالت می گردد.

اگر ضخامت لعاب کم باشد، به مرور زمان و استفاده از جرم گیر ها و مواد شوینده، از بین می رود. همچنین آب می تواند به زیر لعاب نفوذ کرده، منظره و بوی بدی را ایجاد کند.

گرچه ممکن است، قیمت توالت هایی که از لعاب بهتری برخوردارند، بیشتر باشد، ولی ارزش این افزایش قیمت را خواهد داشت و شما این مسئله را به مرور زمان، خود نیز می توانید ببینید.

تکنولوژی های جدیدی در تولید لعاب توالت ها، به کار گرفته می شود.

بهترین قیمت فروش توالت فرنگی در ایران

بهترین قیمت فروش توالت فرنگی در ایراننکات دیگری که در هنگام خرید انواع توالت فرنگی و خرید چینی آلات بهداشتی باید به آن دقت کنید، شامل موارد زیر است:

  • به جای استفاده از درب های معمولی، می توانید از انواع آرام بند استفاده کنید. انواعی از توالت ها نیز دارای درب گرمکن دار هستند.
  • در بعضی از این محصولات، فشار آب استفاده شده، بالا بوده و در عوض میزان کمتری آب استفاده می شود و به نوعی در مصرف آب صرفه جویی می گردد.
  • برخی از این توالت های فرنگی دارای سیفون دوحالته می باشند. در واقع در این محصولات یک حالت تخلیه با فشار آب کمتر و یک حالت با فشار زیاد آب وجود دارد.
  • هر چه صدای تخلیه توالت، کمتر باشد، بسیار بهتر خواهد بود.
  • شیر های فلاش تانک ۳ اینچی نسبت به انواع ۲ اینچی، زودتر مخزن آب توالت را، پر می کنند.

راهنمای انتخاب توالت فرنگی باکیفیت

راهنمای انتخاب توالت فرنگی باکیفیتتوالت فرنگی تاشو، در واقع صندلی تاشویی است که، بر روی توالت های ایرانی نصب می شود و باعث تبدیل توالت ایرانی به فرنگی می شود. این ایده توسط یک مخترع جوان طرح و ایجاد گردید.

این محصول نیاز به فضای زیادی نداشته و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد؛ همچنین نصب آن بسیار ساده می باشد. معمولا از آن، در محیط هایی که سرویس کوچک بوده و امکان اضافه کردن فرنگی وجود ندارد، استفاده می کنند.

این توالت های تاشو، برای کسانی که در خانه مریضی دارند و نمی توانند از پس هزینه ی خرید توالت فرنگی بر بیایند نیز، بسیار مناسب می باشد.

قیمت توالت فرنگی بسته به نوع و سایز آن، می تواند بسیار متفاوت باشد.

توالت های فرنگی بر اساس محل نشستن نیز به دو نوع تقسیم می شوند:

  • نوع اروپایی که روی آن می نشینند
  • نوعی که روی آن چمباتمه می زنند و درست مثل توالت های ایرانی است اما سیستم تخلیه و آبرسانی در آن متفاوت است

با وجود اینکه واردات توالت فرنگی انجام می شود، اما محصولات داخلی از کیفیت بالایی برخوردارند و به شما توصیه می کنیم، که از محصولات داخلی استفاده نمایید.

مرکز خرید عمده انواع توالت فرنگی

مرکز خرید عمده انواع توالت فرنگیبهترین انواع توالت فرنگی، توالت فرنگی ای است که متناسب با اندازه ی محیط بوده و از سیستم تخلیه ی مناسبی برخوردار باشد. در کنار این ویژگی ها، اگر قیمت مناسب نیز قرار گیرد، آن محصول بسیار پر فروش خواهد شد.

جالب است بدانید که، امروزه در فروشگاه اینترنتی ، خرید توالت نیز انجام می شود. با مراجعه به سایت های معتبری که این محصول را می فروشند، می توانید انواع توالت و قیمت های آن را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

نگران شکستن آن نیز در حین حمل نباشید. شرکت پست برای وسایل و محصولات شکستنی، از جعبه هایی که محکم تر و مقاوم تر هستند استفاده می کند. همچنین پست هنگام تحویل از شما می خواهد که محصول را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شوید.

در صورتی که محصول شکسته یا آسیب دیده باشد، می توانید آن را عودت دهید.

واردات بهترین توالت فرنگی خارجی

واردات بهترین توالت فرنگی خارجیانواع توالت فرنگی ارزان، الزاما بد یا خوب نمی باشد. در واقع بر اساس قیمت نمی توان جنسی را از نظر کیفیت و کارایی قضاوت کرد.

هر محصول ارزان، حتما بی کیفیت نیست و هر محصول گران قطعا درجه یک نمی باشد. ملاک هایی در تشخیص خوب یا بد بودن محصولات وجود دارد، که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید.

این ملاک ها برای تشخیص یک توالت فرنگی خوب، در ابتدای مقاله به طور مفصل، گفته شدند.

عرضه و خرید اینترنتی توالت فرنگی، به صورت تکی و عمده صورت می گیرد. معمولا مغازه داران از بسیاری از شرکت ها، این محصول را به تعداد بالا تهیه کرده و در عوض از تخفیف خوبی بهرمند می شوند.

خریدار توالت فرنگی های ارزان قیمت

خریدار توالت فرنگی های ارزان قیمتتوالت فرنگی چینی و توالت فرنگی ایرانی در بازار موجود است. اما تصمیم با شماست که کدام یک را انتخاب نمایید. از کالاهای داخلی حمایت کرده یا محصولات خارجی را انتخاب می کنید.

محصولات چینی، نسبت به توالت های ساخت ایران از کیفیت پایین تری برخوردار است.

هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید و هنگام خرید، انواع توالت فرنگی ارزان را انتخاب نکنید.

سعی کنید هنگام انتخاب انواع توالت فرنگی این محصول، همه ی جوانب محصول را در نظر بگیرید و سپس به قیمت آن توجه فرمایید.

تهیه ی یک محصول خوب، در طولانی مدت صرفه ی اقتصادی خواهد داشت. انواع توالت فرنگی ارزان پس از مدتی ممکن است، از ناحیه ی لعاب یا تخلیه، دچار مشکل شوند و برای تعمیر آن، هزینه ی زیادی صرف شود.

فروش همکاری چینی آلات بهداشتی

فروش همکاری چینی آلات بهداشتیخرید توالت چینی، وقتی محصولات درجه یک ایرانی هستند، اصلا توصیه نمی شود.

در شهر های یزد، اصفهان و شیراز شرکت هایی در زمینه تولید محصولات بهداشتی ساختمانی همچون توالت فرنگی فعالیت می کنند.

محصولات این شرکت ها به همه جای کشور ارسال می گردد و در بسیاری از مغازه ها، با نام همین شهر ها، به فروش می رسد.

ایران در تولید انواع توالت فرنگی، از جدید ترین تکنولوژی ها استفاده می کند، که منجر به تولید محصولات درجه یک شده است.

فروش توالت فرنگی در کشور زیاد بوده و امروزه افراد زیادی به نصب آن در منزل خود، روی آورده اند.

ارسال عمده توالت و روشویی در کشور

ارسال عمده توالت و روشویی در کشورتوالت فرنگی سنگی چیست؟ در واقع انواع توالت فرنگی سنگی نوعی توالت فرنگی است که، در ساخت آن به جای سرامیک، از سایر سنگ ها استفاده می شود. در واقع از سنگ هایی که برای تهیه ی کاسه ی روشویی استفاده می شود، در این حوزه نیز استفاده می کنند.

باید بدانید که، نوع خروجی توالت های فرنگی در طبقات همکف S مانند می باشد؛ زیرا امکان لوله کشی به سمت زمین فراهم است. اما در طبقات بالاتر این خروجی p شکل خواهد بود.

بعضی از افراد، نسبت به استفاده از انواع توالت فرنگی اکراه داشته و ترجیح می دهند از توالت های ایرانی استفاده کنند. در کنار توالت های فرنگی، معمولا دستمال های خاصی قرار می دهند. این دستمال ها به صورت حلقه مانند بوده و آن را بر روی لبه ی توالت می گذارند. با این کار بدن با توالت تماسی نداشته و بر روی دستمال قرار می گیرد.

انواع توالت فرنگی نو، به گونه ای طراحی شده اند که، از برگشت بوی فاضلاب جلوگیری می کنند. حتما دیده اید که در محل هایی که همه ی سرویس ها فرنگی می باشند، بوی بدی احساس نمی شود.

در فروشگاه توالت فرنگی، شما می توانید تنوع بالای این محصول مانند توالت فرنگی برزنتی را نیز مشاهده نمایید.

خرید بدون واسطه انواع توالت ایرانی و فرنگی

خرید بدون واسطه انواع توالت ایرانی و فرنگیهمواره تولید انواع توالت فرنگی جدید، در کشور ادامه داشته و شما می توانید محصولات بروز و جدیدی را در بازار ببینید. توالت های سنگی با وجود آنکه بسیار جدیدتر هستند و از سنگ های طرح دار، مانند: مرمر و گرانیت در ساخت آن ها استفاده می شود، اما طرفداران زیادی دارند.

شاید دلیل استقبال کم از این محصول، قیمت بالای آن باشد. اما معمولا افراد دوست دارند توالت های فرنگی به رنگ سفید ساده و کاملا براق باشد.

ساخت توالت فرنگی نسبت به توالت ایرانی پیچیده تر می باشد. این پیچیدگی بیشتر در بخش تخلیه و مخزن آب است.

قیمت توالت ایرانی نسبت به انواع توالت فرنگی ارزان تر می باشد. اما باید بدانید که استفاده ی مداوم از توالت های ایرانی باعث ایجاد کمر درد و زانو درد خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.