استراتژی توسعه آموزش در مباحث کاربرد آجر

دانشگاه جایی بود که جوانان برای فرار از وحشت جامعه به آنجا پناه می بردند و نمی خواستند آنجا را ترک کنند.

تیام گفت، چیزی که بیشتر آنها علاقه مند بود ثبت نام و دریافت کمک هزینه بود.

او گفت که این منجر به توزیع ناعادلانه منابع شد، زیرا بخش عمده ای از بودجه به کمک ها و کمک های اجتماعی – نزدیک به 20 میلیارد FCfa (38 میلیون دلار) در سال – اختصاص یافت و مقدار ناچیزی برای اهداف آموزشی باقی گذاشت.

رئیس دانشکده حقوقی و سیاسی آجر نسوز نما طوسی، پروفسور دیاو دیوف، موافقت کرد که هزینه های مربوط به مزایای اجتماعی بسیار زیاد است و دانشجویان برای تحصیل، بلکه برای کمک هزینه ثبت نام می کنند.

دیوف گفت: “هر سال ما توسط دانشجویان گروگان گرفته می شویم. نتیجه این است که ما با 100 دانشجوی کارشناسی ارشد مواجه می شویم، زیرا ما مجبوریم آنها را ثبت نام کنیم.”

آتو سک، کارشناس بانک جهانی که برای کمک به تهیه استراتژی توسعه آموزش عالی آجر سیلیسی ابهر در داکار بود، فاش کرد که تنها 15 درصد از منابع آموزش عالی توسط سهام تولید می شود و بقیه آن توسط ایالت تامین می شود.

همچنین این وجوه به طور عادلانه توزیع نشد – بیش از 38 درصد بودجه صرف کمک های مالی، 30 درصد به حقوق و تنها 22 درصد برای فعالیت های آموزشی شد.

سک گفت که میزان قبولی دانشجویان سنگالی در آموزش عالی عمومی بسیار ضعیف است – کمتر از 30 درصد در سطح کارشناسی. این زباله عظیم نیاز به توجه فوری داشت.

برای برخی از دانشگاهیان، افزایش تعداد دانشجویان خود را ثابت نکرده بود. با 100000 دانش آموز در بخش های دولتی و خصوصی، این کشور از هدف یونسکو برای دانش آموزانی که حداقل 2 درصد از کل جمعیت را تشکیل می دهند، کوتاهی کرده است.

به گزارش وال فجری، جمیل سلمی، هماهنگ‌کننده آموزش عالی بانک آجر نسوز تکسچر، در مورد «روندهای جهانی در آموزش عالی»، گفت.

فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، یا فناوری اطلاعات و ارتباطات، که همه بخش‌های زندگی را متحول کرده است، نقش عمده‌ای در انتقال دانش دارد.

این امر مستلزم پایان دادن به برخی از روش های آموزشی منسوخ در حال حاضر است.

سلمی گفت به جای اینکه معلمان دانش آموزان خود را به حفظ دروسی که در خطر قدیمی شدن بودند رها کنند، شایان ذکر است که در “دانشگاه آجر نسوز سفید آذرخش با دانشگاه کلیک جایگزین خواهد شد. اما دانشگاه آجری می تواند دانشگاه “کلیک” نیز باشد.”

 

  • منابع:
    1. SENEGAL: From ‘brick’ to ‘click’ universities
  • تبلیغات: 
    1. کاخ سفید به خاطر یک میز پلاستیکی غرق در آتش شد
    2. راز نهفته در فضا و سفینه های فضایی!
    3. با گردو شوره سر را درمان کنید
    4. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.