از کفش سوپراستار آدیداس اصل را می توان یک قایق برای کودک درست کرد

هیچ حسی بهتر از جعبه گشایی یک جفت ضربه جدید نیست. این بوی تازه می تواند رویاهای یک کفش سوپراستار آدیداس اصل را تقویت کند.

اما هنگامی که آنها از جعبه خارج شوند و در خیابان باشند، هر چیزی ممکن است برای کفش شما بیفتد، از خراشیدگی، لکه، نوشیدنی های ریخته شده تا شن و کثیفی عمومی روند گام به گام ما را برای یادگیری چند ترفند تجارت بررسی کنید.

برای جزئیات تمیز کردن کفش های بوم یا جیر و نحوه تمیز کردن کفش ها در ماشین لباسشویی به پایین صفحه بروید وقتی در حال یادگیری نحوه تمیز کردن کفش های کتانی هستید، این مراحل را دنبال کنید:

کثیفی های اضافی را با به هم زدن کف پاها از بین ببرید و از یک برس نرم مانند مسواک استفاده کنید تا هرگونه کثیفی باقی مانده را پاک کنید.

برای پاک کردن لکه ها با یک شوینده ملایم و سازگار با محیط زیست و مخلوط با آب ولرم از یک پارچه شستشو استفاده کنید.

حوله را در آب گرم فرو کنید و صابون و کف اضافی را بردارید. در صورت لزوم، از یک مسواک نرم آغشته به آب برای تمیز کردن زیره های سفید یا مواد تقویت کننده لبه کف کفش خود استفاده کنید.

در دمای اتاق خشک کنید و اگر کفش‌های کتانی چرمی مانند سوپراستارز دارید، مقدار کمی نرم‌کننده یا نرم‌کننده کفش چرمی بزنید.

توری ها و کفی ها را بردارید. آنها را در یک روبالشی قرار دهید و آن را از طریق یک ماشین لباسشویی که روی سرد ظریف با مواد شوینده لباسشویی تنظیم شده است عبور دهید. به عنوان یک امتیاز، شستن کفی ها می تواند به از بین بردن بوی بد کمک کند.

به احتمال زیاد جفت کفش مورد علاقه شما بوم است. آنها یکی از راحت ترین مواد کفش هستند که آنها را به یک جفت راحت تبدیل می کند. اما نتیجه استفاده روزانه از آن ها این است که لکه ها، کثیفی ها و کثیفی ها به سرعت جمع می شوند.

اگر می‌خواهید کفش‌های بوم‌تان مانند روزی که آن‌ها را خریدید تازه به نظر برسند و می‌خواهید کفش‌های موردعلاقه‌تان ماندگار شوند، بهتر است بدانید چگونه آن‌ها را تمیز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.