حدود یک سوم دانش آموزان مدارس آجری بدون آمادگی برای کالج و کار ترک می کنند. دکتر لرنن آن را ناراحت کننده می داند.
دکتر لرنن میگوید: «تصور این که ۱۸۰ روز در کلاسهای آجر فشاری قرمز سوراخ دار نشستن برای دانشآموزان خوب باشد، سخت است.
اما به نظر میرسد این رویکرد اولیه باشد.
دکتر W.V گفت: “ما می خواهیم از تمام مزایای آجر گری نما استفاده کنیم تا واقعاً یادگیری دانش آموزان را تقویت کنیم .
اما در عین حال کمبود اطلاعات واقعاً خوب در مورد نتایج و مسئولیت پذیری را واقعاً نگران کننده می دانیم.” لرنن، یکی از نویسندگان گزارش و مدیر مرکز مطالعات توپ آپوکریفال.
ثبت نام در مدارس ایالات متحده با استفاده از آجر در بیش از 50 میلیون دانش آموز ثابت است. با این حال، تحقیقات در مورد میزان استفاده از موارد به کار گرفته شدن از آجر آذرخش آنهم در مدارس متفاوت است.
ثبت نام در مدارس ایالات متحده با استفاده از آجر در بیش از 50 میلیون دانش آموز ثابت است. با این حال، تحقیقات در مورد میزان استفاده از موارد به کار گرفته شدن از آجر آذرخش آنهم در مدارس متفاوت است.
به طوری که اکثر تحقیقات میزان ترک تحصیلی بالاتر و نمرات آزمون پایینتری را برای دانشآموزان تمام وقت نسبت به همتایان خود در مدارسی که دانشآموزان حداقل بخشی از روز را به صورت آنلاین سپری میکنند، یافتهاند.
این مطالعه همچنین به روش گیج کننده ای که بودجه مدارس آجری تامین می شود، پرداخت.
این مطالعه همچنین به روش گیج کننده ای که بودجه مدارس آجری تامین می شود، پرداخت.
در این گزارش آمده است: «عدم محاسبه هزینه واقعی آجر سفال منجر به عدم پاسخگویی برای بسیاری از مدارس آجری میشود.
علاوه بر این، پیگیری تعداد دانشآموزان در مدارس آجری و اینکه بودجه برای آن دانشآموزان به کجا میرود، دشوار است. دکتر لرنن پیشنهاد می کند که این ناتوانی در ردیابی دانش آموزان به همین دلیل است که ما هنوز نمی دانیم چه کسی دو سال پیش از مدارس آجری فارغ التحصیل شده است.
به طور کلی، این گزارش سه توصیه برای مربیان در هنگام استفاده از آجر ارائه کرد. این رهبران باید قبل از انجام کارهای بیشتر، اطلاعات بیشتری در مورد یادگیری آجری مطالبه کنند. ثانیاً، مدارس آجری باید سیستم هایی را برای نظارت دقیق و مکرر پیشرفت دانش آموزان ایجاد کنند. و در آخر، مربیان باید تحقیقات و اطلاعات بهتری در مورد اینکه چقدر پول برای ارائه آموزش آجری نیاز است، چگونه بودجه مدارس آجری تامین می شود و این پول به کجا می رود، مطالبه کنند.
به طور کلی، این گزارش سه توصیه برای مربیان در هنگام استفاده از آجر ارائه کرد. این رهبران باید قبل از انجام کارهای بیشتر، اطلاعات بیشتری در مورد یادگیری آجری مطالبه کنند. ثانیاً، مدارس آجری باید سیستم هایی را برای نظارت دقیق و مکرر پیشرفت دانش آموزان ایجاد کنند. و در آخر، مربیان باید تحقیقات و اطلاعات بهتری در مورد اینکه چقدر پول برای ارائه آموزش آجری نیاز است، چگونه بودجه مدارس آجری تامین می شود و این پول به کجا می رود، مطالبه کنند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.